کد خبر : 1950232 | 21 تیر 1402 ساعت 14:50 | 54.9K بازدید | 29 دیدگاه

اسم این شهر عوض شد: میامی نه، شهر مسی! (عکس)

شمارش معکوس برای مراسم معارفه لیونل مسی در میامی آغاز شده و مردم شهر آماده این روز مهم هستند.

اسم این شهر عوض شد: میامی نه، شهر مسی! (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، لیونل مسی، ستاره جدید اینتر میامی، روز گذشته وارد شهر میامی شد تا خود را آماده مراسم معارفه‌اش که روز یکشنه در ورزشگاه DRV PNK برگزار می‌شود، کند.

مردم شهر میامی از هم اکنون با اشتیاق بالا آماده این روز بزرگ هستند. آنها با پیراهن‌های لیونل مسی و پلاکاردهایی که نام و عکس این ستاره روی آن دیده می‌شود در خیابان‌های شهر پیاده روی کرده و با شعارهای خود به مسی خوشامدگویی می‌کنند.

جشن و مهمانی برای حضور فوق ستاره آرژانتینی فضای جالبی به شهر میامی بخشیده است. دوست داران مسی با بنرهایی که روی آن نوشته «مسی منتظرت هستیم.» خود را آماده روز یکشنبه می‌کنند.

1897256

با وجود رشته‌هایی چون بسکتبال، فوتبال امریکایی و هاکی روی یخ رشته فوتبال خیلی در بین مردم امریکا محبوب نیست اما حضور فوق ستاره‌ای چون مسی اتفاقی نیست که به راحتی از آن رد شد و مردم میامی این روزها را هیچ گاه فراموش نخواهند کرد.

مسی بعد از پایان فصل نه چندان موفق با پاری‌سن‌ژرمن با پیشنهادات متعددی مواجه بود. او که زمستان سال گذشته با آرژانتین قهرمان جام جهانی 2022 شده بود حضور در اینتر میامی را به پیشنهاد اغوا کننده الهلال عربستان و گزینه وسوسه کننده بازگشت به بارسلونا ترجیح داد تا بزرگترین انتقال تاریخ باشگاه اینترمیامی را رقم بزند.

1897257

دیدگاه‌ها