کد خبر : 1950246 | 21 تیر 1402 ساعت 16:15 | 93.4K بازدید | 28 دیدگاه

بمب روزنامه تلگراف در مورد رئال مادرید

تحقیقات روزنامه انگلیسی تلگراف نشان می‌دهد که باشگاه رئال مادرید از بیان جزئیاتی در مورد هزینه 122 میلیون یورویی در سال مالی 22-2021 خودداری کرده است.

بمب روزنامه تلگراف در مورد رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، تحقیقات انجام شده توسط روزنامه تلگراف نشان می‌دهد که رئال مادرید از توضیح اینکه چرا 20 درصد از هزینه‌های خود (122 میلیون یورو) را در صورت حساب آخرین سال مالی در اکتبر 2022 لحاظ نکرده، خودداری کرده است. این در مورد رعایت قوانین بازی جوانمردانه مالی از سوی رئال تردید ایجاد می‌کند.

1897280

این روزنامه انگلیسی نوشته است که رئال مادرید 135 میلیون یورو را با عنوان «سایر هزینه‌های عملیاتی» گزارش داده است که از این رقم 122 میلیون هیچ توضیح واضحی ندارد. باشگاه مادریدی نه تایید می‌کند و نه تکذیب می‌کند که این هزینه‌ها به بازپرداخت یک توافق برای فروش درآمدهای آتی مارکتینگ به گروه سرمایه گذاری خصوصی پراویدنس مربوط است.

اولین قرارداد با این شرکت مربوط به سال مالی 18-2017 است و در ازای فروش جریان‌های درآمدی آتی، پول نقد در اختیار باشگاه قرار داده است. از آن سال، این همکاری هم از لحاظ مدت و هم در ارزش پرداخت‌ها تمدید شده است.

مبالغ حاصل از فروش درصد نامشخصی از درآمدها در سال مالی 20-2019 به جای بدهی به عنوان درآمد در حساب رئال ثبت شده است. باشگاه هرگز با جزئیات توضیح نداده که این تعهد و نحوه پرداخت‌ها به پراویدنس چگونه بوده است.

1897281

چنین ساختار معاملاتی مزایای قابل توجهی دارد، حتی اگر پول صرفاً از پیش پرداخت‌های نقدی برای پوشش کسری بودجه وارد شود و سپس از باشگاه توسط بازپرداخت به همان شخص ثالث خارج شود.

تلگراف هشدار می‌دهد، این به آن معناست که پول نقد اولیه با توجه به ملاحظات بازی جوانمردانه مالی به عنوان وام در نظر گرفته نمی‌شود و به ایجاد یک رقم درآمد کلی بالاتر کمک می‌کند که در محاسبه سقف دستمزد بسیار مهم است.

اگرچه هیچ پیشنهادی مبنی بر غیرقانونی بودن این توافق وجود ندارد، اما در مورد اینکه آیا این توافق‌نامه با قوانین فرپلی مالی یوفا مطابقت دارد یا خیر، تردید ایجاد می‌کند.

دیدگاه‌ها