کد خبر : 1950278 | 22 تیر 1402 ساعت 03:00 | 15.7K بازدید | 0 دیدگاه

کلاتنبرگ به داور مصری پاسخ داد: تو کی هستی!

مارک کلاتنبرگ، داور مشهور انگلیسی که در حال حاضر رییس کمیته داوران مصر است، واکنش تندی به صحبت‌های رئیس سابق کمیته داوران مصر نشان داد‌.

کلاتنبرگ به داور مصری پاسخ داد: تو کی هستی!

به گزارش "ورزش سه"، کلاتنبرگ، رئیس کمیته داوران مصر در برنامه یک برنامه تلویزیونی این کشور حاضر شد و گفت که موفق شده برخی از مسائل فنی منفی در داوری مصر را تغییر دهد که در راس آن اخلال در بازی به دلیل تصمیمات غیرضروری بوده است.

او در مورد داوری مصر ادامه داد: من با چند چیز برخورد کردم که اولین مورد این است که تعداد داوران در مصر در مقایسه با تعداد مسابقات بسیار کم است. همچنین این داوران مشکلات مالی زیادی دارند که مانع تمرکز آنها برای توسعه فوتبال می‌شود.

بولت زیر مجموعهوی با اشاره به اینکه چندین بار از فدراسیون مصر درخواست کرده بود تا برای توسعه داوری و احقاق اساسی‌ترین حقوق خود که پرداخت به موقع حق الزحمه آنهاست، حمایت مالی کند، افزود: با وجود تکرار مکرر این امر محقق نشد. داورانی که برای شرکت در تورنمنت‌های بزرگ معرفی شده‌اند سن بالایی دارند که نشان دهنده وجود بحران مربوط به کشف نسل‌های جدید داوری مصر است.

بولت زیر مجموعهکلاتنبرگ به حمله مداوم عصام عبدالفتاح، رئیس سابق کمیته داوران مصر، علیه او پاسخ داد. داور انگلیسی گفت: نمی‌دانم عصام عبدالفتاح کیست و او را در هیچ تورنمنت بزرگی ندیده‌ام و فقط زمانی که در مصر کار می‌کردم نام او را شنیدم و متوجه شدم که او قبلاً رئیس کمیته داوران بوده است. تنها توضیح من برای حمله او به من این است که او سعی دارد از نام من برای شهرت استفاده کند.

دیدگاه‌ها