کد خبر : 1950290 | 21 تیر 1402 ساعت 19:41 | 61.1K بازدید | 16 دیدگاه

ببر بارسا و عشق مسی: فقط 4 سال برای رسیدن به رؤیا

ویتور روکه، خرید جدید بارسلونا که 18 سال سن دارد، تصویری از چهار سال پیش خود منتشر کرد تا نشان دهد از نوجوانی شیفته پیوستن به بلوگرانا بوده است.

ببر بارسا و عشق مسی: فقط 4 سال برای رسیدن به رؤیا

به گزارش "ورزش سه"، ویتور روکه، مهاجم برزیلی اتلتیکو پاراننزه، رسما به بارسلونا پیوست تا شور و شوق زیادی بین هواداران این تیم ایجاد کند.

می‌توان خوشحالی بارسایی‌ها از پیوستن ویکتور روکه به تیمشان را با شور و شوق رئالی‌ها از خرید آردا گولر مقایسه کرد. اما این مهاجم 18ساله برزیلی که لقب ببر را یدک می‌کشد هم کمتر از بارسایی‌ها به خاطر این انتقال خوشحال نیست.

ویتور روکه امروز دو تصویر جالب منتشر کرد تا نشان دهد از سال‌ها پیش و از دوران نوجوانی شیفته بارسا بوده است. در عکس اول ویتور روکه در کنار مدیر برنامه‌هایش اِلِر پاسوا دیده می‌شود. تاریخ این عکس سال 2019 است، یعنی زمانی که ویتور روکه چهارده سال سن دارد. او پیراهن شماره 10 بارسا که نام مسی بر پشت آن چاپ شده را در دست دارد.

1897360

عکس دوم در حال حاضر و بعد از پیوستن او به بارسا منتشر شده است. ببر برزیلی درست مثل عکس چهار سال پیشش کنار مدیر برنامه‌های خود ایستاده و همان پیراهن شماره 10 بارسا با نام لئو مسی را در دست گرفته است. آرزویی که برای ویتور روکه چهار سال بعد به واقعیت پیوست.

1897359

البته هواداران بارسا برای دیدن این مهاجم برزیلی در رقابت‌های رسمی باید تا فصل 25-2024 منتظر بمانند، چرا که بارسلونا برای نقض نکردن قوانین فرپلی مالی تا آن زمان قادر به استفاده از ستاره برزیلی نخواهد بود.

دیدگاه‌ها