کد خبر : 1950303 | 21 تیر 1402 ساعت 21:10 | 67.5K بازدید | 12 دیدگاه

چلسی در وضعیت بی‌سابقه: آتش زدم به مالم!

باشگاه چلسی که چند روز پیش مجبور شد از پیراهن فصل آینده‌اش بدون اسپانسر رسمی رونمایی کند، حالا حاضر شده با دریافت تنها 30 میلیون یورو نام یک اسپانسر را روی پیراهنش چاپ کند.

چلسی در وضعیت بی‌سابقه: آتش زدم به مالم!

به گزارش "ورزش سه"، بحرانی که چلسی فصل گذشته با آن دست و پنجه نرم کرد و نتایج ضعیف و رتبه غیرمنتظره آبی‌ها در جدول لیگ برتر باعث شده این باشگاه با وضعیتی بغرنج روبرو شود.

چلسی به همین خاطر بود که با شروع تابستان با اینکه به شدت به دنبال پیدا کردن اسپانسری برای پیراهن اول فصل آینده‌اش بود، اما درخواستی از طرف متقاضیان دریافت نمی‌کرد. شرکت‌هایی که خواهان قرار گرفتن نامشان روی پیراهن چلسی بودند پیشنهادهایی ارائه می‌کردند که برای باشگاهی به اعتبار چلسی توهین‌آمیز بود.

1897379

در نهایت امروز رسانه‌های انگلیسی گزارش دادند چلسی حاضر شده پیراهن اول خود را تنها با دریافت 30 میلیون یورو در سال به اسپانسرها واگذار کند. این در حالی است که قیمت مد نظر چلسی در شروع تابستان دست‌کم 60 میلیون یورو بود.

1897381

جالب اینجاست که چلسی در بسته پیشنهادی خود به متقاضیان اعلام کرد با پرداخت 30 میلیون یورو نام و برندشان روی پیراهن تیم اول مردان و تیم زنان باشگاه چاپ خواهد شد.

سال گذشته اسپانسر اصلی باشگاه چلسی شرکت Three بود که برای یک فصل 45 میلیون یورو به چلسی می‌پرداخت. با پایان قرارداد این شرکت چلسی امیدوار بود فصل آینده اسپانسری 60 میلیون یورویی داشته باشد. مدیران باشگاه حالا حاضرند پیراهنشان را با دریافت نیمی از آن مبلغ به فروش بگذارند.

دیدگاه‌ها