کد خبر : 1950306 | 21 تیر 1402 ساعت 21:24 | 84.5K بازدید | 16 دیدگاه

پرسپولیس علیه مدیرعامل سابق حکم گرفت

باشگاه پرسپولیس موفق شد در دادگاه ادعای مهدی رسول‌پناه را رد کند.

پرسپولیس علیه مدیرعامل سابق حکم گرفت

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش مهدی رسول‌پناه، مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس، در دادگاه ادعای جدیدی را مطرح کرد و مدعی شد که باشگاه پرسپولیس باید چیزی در حدود 200 هزار دلار به او پرداخت کند.

حسین دوام درباره دریافت حکم به سود پرسپولیس در پرونده ادعای مالی مطرح شده از سوی مدیرعامل پیشین باشگاه، تصریح کرد: متاسفانه آقای رسول‌پناه که در مقام مدیرعامل حضور داشته است و باید حافظ منافع باشگاه می‌بود با ارائه مدارک و اسناد غیرقابل قبول که محکمه‌پسند هم نبود، ادعایی واهی را مبنی بر طلب ۱۸۰ هزار دلاری در خصوص پرداخت صورت گرفته به آقای کالدرون، مطرح کردند.

معاون حقوقی پرسپولیس ادامه داد: پس از صدور حکم به بی‌حقی ایشان در محکمه بدوی، با تجدیدنظر خواهی ایشان، در دادگاه تجدید نظر به دفاع پرداختیم و در نهایت، قطعیت دادنامه بدوی دال بر بی‌حقی خواهان (مهدی رسول‌پناه) اعلام شد.

وی در پایان افزود: البته ایشان با توجه به اینکه ادعای دیگری هم داشتند، صرفا به مبلغ ۲۰۳ میلیون تومان به نفع ایشان، حکم صادر شود. البته این پرونده ابعاد دیگری هم دارد که حق پیگرد آن برای باشگاه پرسپولیس محفوظ خواهد بود. از جمله اینکه خواهان با مسدود کردن حساب باشگاه برای مطالبه‌ای که دادگاه به بی‌حق بودن آن رأی داد، هزینه‌ها و مشکلاتی را برای باشگاه ایجاد کردند.

این در حالی است که رسول‌پناه هنوز پاسخی به نتیجه این حکم و اظهارنظر معاون حقوقی پرسپولیس نداشته است.

دیدگاه‌ها