کد خبر : 1950323 | 21 تیر 1402 ساعت 23:14 | 61.3K بازدید | 5 دیدگاه

دروازه‌بان جدید ملوان مشخص شد (عکس)

باشگاه ملوان انزلی با دروازه‌بان فصل گذشته شمس‌آذر قزوین قرارداد بست.

دروازه‌بان جدید ملوان مشخص شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ملوان انزلی برای تقویت تیمش برای حضور در فصل جدید لیگ برتر در ادامه روند نقل و انتقالاتی خود، پس از جذب و معرفی امین پورعلی، رضا جعفری، پیمان رنجبری، محمدرضا خانزاده، حسین پورامینی، محمدحسین اکبرمنادی و حسین صادقی، از یک ورودی دیگر خود هم رونمایی کرد.

میر رسول حسینی، دروازه‌بان فصل گذشته شمس‌آذر قزوین، که صعود به لیگ برتر را همراه با این تیم تجربه کرد، تصمیم به جدایی از جمع شاگردان سعید دقیقی گرفت و با نظر مهدی تارتار با باشگاه ملوان انزلی به مدت یک فصل قرارداد بست.

1897415

این دروازه‌بان که تجربه حضور در آلومینیوم اراک، نود ارومیه، خونه به خونه بابل و... را دارد، پس از بازی برای شمس‌آذر  قزوین و قهرمانی لیگ یک همراه با این تیم، قراردادش با باشگاه ملوان انزلی را رسمی کرد.

ملوان انزلی که فصل گذشته ایمان صادقی و رضا حیدری را به‌عنوان دو دروازه‌بان در اختیار داشت، در لیگ بیست و سوم محمدحسین اکبرمنادی و میر رسول حسینی را در لیست مسابقات خود دارد.

مهدی تارتار تاکنون پنج بازیکن لیگ برتری را به طور رسمی به ملوان انزلی اضافه کرده و گفته می‌شود خریدهای بعدی این تیم طی یکی، دو روز آینده معرفی خواهند شد که احتمالا یک یا دو مدافع از ذوب‌آهن به این تیم شمالی می‌آید.

دیدگاه‌ها