کد خبر : 1950362 | 22 تیر 1402 ساعت 09:37 | 1.9K بازدید | 1 دیدگاه

اختلاف پاداش بین فوتبال و سایر رشته‌ها همیشه هست

فروغی: مشکل فشنگ وجود دارد!

عضو تیم ملی تیراندازی گفت: اختلاف پاداش بین فوتبال و سایر رشته‌ها وجود دارد و تیراندازی هم از این قاعده مستثنی نیست.

فروغی: مشکل فشنگ وجود دارد!

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، جواد فروغی در خصوص مراسم تجلیل از مدال‌آوران اظهار داشت: تجلیل از ورزشکاران در هر سیاستی شاکله خوبی دارد و خدا را شکر این بخش بعد از حضور آقای قربانی شاکله خوبی دارد. اصل تجلیل باعث نشاط و انگیزه ورزشکاران می‌شود.

وی در خصوص میزان آمادگی تیراندازان گفت: همه عزیزان کادر فنی در تفنگ و تپانچه و برای ما استاد جعفرزاده تلاش زیادی می کنند و در فدراسیون امکانات خوبی داریم.‌البته هنوز به قله نرسیدیم و امیدوارم در زمان مقرر فاصله را طی کنیم و برای مسابقات آماده شویم.

ملی‌پوش تپانچه کشورمان در خصوص مشکلات فشنگ و‌ تجهیزات در رشته تیراندازی، یادآوری کرد: هنوز مقداری مشکل هست. ماده رپیدفایر در حال حاضر تعطیل است و به علت نبود فشنگ از این رشته غافل ماندیم. امیدوارم فشنگ با میران کافی تامین شود. در این رشته مصرف مهمات زیاد است و اگر فشنگ به دستمان برسد برای آذربایجان نه ولی برای هانگژو می‌توانیم شروع خوبی داشته باشیم. هدف ما باید بلندمدت باشد.

وی در خصوص اینکه اگر رپید فایر فعال شود نباید توقع کسب مدال در ابتدای راه را داشته باشیم، گفت:  اول اینکه این رشته که الان تعطیل شده مسئولین باید پاسخگو شوند. دوم اینکه‌زمان اگرها تمام شده و‌ عبارت «اگر فعال شود» وجود ندارد بلکه باید فعال شود چون المپیکی است. درست است مصرف فشنگ این ماده بالاست ولی نمی‌توان آن را به این دلیل تعطیل کرد. ما می‌توانیم‌ تمرینات خشک داشته باشیم و تجهیزات جانبی ثبت رکورد خشک را داشته باشیم تا مصرف قشنگ کمتر شود.

فروغی افزود: اینکه به خاطر نداشتن فشنگ تجهیزات جانبی را نداشته باشیم و‌ تعطیل بماند اصلا قابل دفاع نیست. این رشته در حال مرگ است و چیزی از آن نمانده و به فراموشی سپرده شده است. ‌خدا را شکر قربانی، رئیس فدراسیون، مصمم است تا فشنگ برای هانگژو در اختیار ما قرار دهد و‌ امیدوارم خود را برسانیم.

دارنده مدال طلای المپیک در خصوص تفاوت پاداش بین فوتبال و سایر رشته‌ها گفت: این چیزی نیست که فروغی بگوید. متاسفانه این اختلاف پاداش همیشه است و نقطه برجسته آن فوتبال است و همه رشته ها چه در پاداش و چه قرارداد اختلاف زیادی با فوتبال دارند و‌ تیراندازی هم مستثنی نیست. الان قرارداد تیراندازان را اگر با سایر رشته‌ها مقایسه کنید چیزی برای گفتن باقی نمی‌ماند.

دیدگاه‌ها