کد خبر : 1950363 | 22 تیر 1402 ساعت 09:46 | 51.6K بازدید | 14 دیدگاه

الزلزولی همه عناوین را به دست آورد اما...

بی‌توجهی عجیب بارسا به پدیده جوانش

بی‌توجهی باشگاه بارسلونا به موفقیت چشم‌گیر ستاره جوان مراکشی همه را متعجب کرده است.

بی‌توجهی عجیب بارسا به پدیده جوانش

به گزارش "ورزش سه"، عبدالصمد الزلزولی به عنوان اولین بازیکن مراکشی تاریخ بارسلونا در سال 2021 اولین بازی خود را برای این تیم انجام داد. او توانست با درخشش در ترکیب آبی اناری‌ها استعداد خود را نشان دهد و فصل گذشته به صورت قرضی راهی اوساسونا شد. حالا ژاوی او را برای فصل جدید می‌خواهد و از سوی دیگر چند باشگاه بزرگ از جمله یوونتوس نیز مشتری الزلزولی هستند.

او استعداد ناب خود را در جام ملت‌های زیر 23 سال آفریقا یک بار دیگر به رخ کشید و تقریبا همه عناوین را به دست آورد؛ قهرمانی مسابقات، بهترین گلزن، بهترین بازیکن و بهترین پاسور.

1897474

در عین ناباوری اما باشگاه بارسلونا هیچ واکنشی به این موفقیت‌ها نداشت و در رسانه رسمی خود حتی قهرمانی با مراکش را هم به الزلزولی تبریک نگفت. ستاره مراکشی به خاطر شاهکار اخیر خود به تیتر یک رسانه‌ها تبدیل شد و همه منتظر واکنش باشگاه بارسلونا بودند اما این باشگاه حتی قهرمانی را هم به الزلزولی تبریک نگفت.

جالب اینجاست که اوساسونا، تیم سابق الزلزولی، بلافاصله این موفقیت را به او تبریک گفت تا بی توجهی بارسلونا بیش از پیش به چشم بیاید. این باشگاه با انتشار تصاویری از الزلزولی با پیراهن اوساسونا به موفقیت او واکنش نشان دادند تا این سوال به وجود بیاید که چرا در کاتالونیا کسی حواسش به این پدیده ارزشمند نبوده است؟

دیدگاه‌ها