کد خبر : 1950372 | 22 تیر 1402 ساعت 12:17 | 25.5K بازدید | 3 دیدگاه

کاش بخشی از ساخت و سازها در مناطق محروم بود!

توفان عباس جدیدی علیه وزارت ورزش و دبیر

عباس جدیدی بعد از خروج از مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی انتقاداتی را نسبت به وزارت ورزش و علیرضا دبیر مطرح کرد.

توفان عباس جدیدی علیه وزارت ورزش و دبیر

به گزارش "ورزش سه"، برای چندمین بار در طول سالیان اخیر بود که عباس جدیدی به عنوان کاندیدای انتخابات فدراسیون کشتی وارد مجمع شد و با اینکه می‌دانست شانس چندانی برای رقابت ندارد، اعتراض خود را به گوش رییس مجمع رساند. جدیدی به سبک دو دوره قبل که با خادم رقابت کرد، بعد از صحبت‌هایش مجمع را ترک کرد و به انتقاد از وزارت ورزش و البته علیرضا دبیر پرداخت. 

ویدئو: 305387

عباس جدیدی در ابتدای صحبت‌های خود گفت: باید انتخاباتی را برگزار کنیم که قانونمند باشد. وزارت ورزش باید بر اساس اساسنامه انتخابات را برگزار کند که حقی ضایع نشود. من گفتم پیگیری قضایی می‌کنم و من خدایی ناکرده تهدید نکردم. بحث من قانونی است. اساسنامه سال 1400 به مصوب هیات دولت رسید و ابلاغ شد. این مجمع باید طبق آن اساسنامه برگزار شود. انتخابات کمیسیون‌های ورزشکاران، داوران و مربیان زیر سوال رفته است. امیدوارم دستگاه‌های قضایی پیگیری کنند. اگر به همین منوال جلو برود، سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.

1897525

وی در خصوص دیر اعلام شدن تایید صلاحیت‌ها عنوان کرد: تمامی کاندیداها 15 ساعت مانده به انتخابات اسامی‌شان اعلام شده است. قانون می‌گوید 15 روز وقت دارد برنامه‌هایش را ارائه دهد. این دیگر مرسوم است و در تمام انتخابات‌ها انجام می‌شود. شما بفرمایید وقتی تکلیف همه کاندیداها تا 15 ساعت مانده به مجمع معلوم نبوده، کدام فردی می‌تواند برنامه خود را ارائه دهد؟

ویدئو: 305386

جدیدی در ادامه به انتقاد از دبیر پرداخت و گفت: رییس فعلی فدراسیون فضای تبلیغاتی را در اختیار داشته و بقیه کاندیداها نه. آیا این اسمش مساوات و برابری است؟ اگر قانون اجرا نشود و این فدراسیون غیرقانونی به کارش ادامه دهد، اتفاق خوبی نیست. من امیدوارم رییس جمهور که با محوریت عدالت و قانونمندی وارد شدند این موضوعات بسیار مهم را نادیده نگیرند. از دستگاه قضا نیز انتظار داریم دستور مقتضی بدهند تا از سلیقه محوری جلوگیری کنیم.
قهرمان اسبق کشتی جهان در رابطه با کنایه‌اش به دبیر در خصوص ساخت و سازها در تهران و عدم توجه به مناطق محروم نیز گفت: پیشنهاد من این بود که ای کاش بخشی این زحمات و هزینه‌ها هم در مناطق محروم رخ می‌داد که یک تشک کشتی هم ندارند!

دیدگاه‌ها