کد خبر : 1950396 | 22 تیر 1402 ساعت 12:05 | 66K بازدید | 10 دیدگاه

فن‌دایک خرید جدید لیورپول را سوژه کرد (عکس)

عکس صفحه اول تلفن همراه الکسیس مک‌آلیستر سوژه شوخی ویرژیل فن‌دایک در اردوی لیورپولی‌ها شد.

فن‌دایک خرید جدید لیورپول را سوژه کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، الکسیس مک‌آلیستر، ستاره آرژانتینی جدید لیورپول بعد از فصل خاطرانگیزی که با قهرمانی در جام جهانی 2022 همراه بود به عنوان اولین خرید قرمزها معرفی شد. او روز سه‌شنبه برای اولین بار در اردوی تیم جدیدش حضور یافت.

مک‌آلیستر با استقبالی گرم از سوی هم‌تیمی‌های جدید خود مواجه شد تا با روحیه بالا کار خود را در لیورپول آغاز کند. او وظیفه دارد تا بخشی از پروژه احیای شاگردان یورگن کلوپ در فصل جدید باشد.

مک‌آلیستر خیلی زود توانست با جو تیم جدیدش وفق پیدا کند و در ویدیویی که به تازگی منتشر شده ویرژیل فن‌دایک در حال انجام یک شوخی جالب با او دیده شده است.

در حالی که ستاره آرژانتینی لیورپول در رختکن تیم در حال مداوا بود و تلفن همراهش کنار تخت قرار داشت، ویرژیل فن‌دایک از کنار او رد شد اما خیلی زود برگشت چون یک چیز جالب توجهش را جلب کرده بود.

عکس روی صفحه گوشی مک آلیستر سوژه جلب توجه فن‌دایک بود؛ او هم مثل بسیاری از آرژانتینی‌ها صحنه بوسیدن کاپ قهرمانی جام جهانی 2022 را به عنوان عکس صفحه اول گوشی خود انتخاب کرده است و همین باعث جلب توجه فن‌دایک شد.

مدافع هلندی گوشی را از روی زمین برداشت و با نشان دادن آن به مک‌آلیستر به شوخی با او پرداخت. جالب اینجاست که این در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی قطر یک رویارویی جنجالی با هم داشتند؛ جایی که شاگردان لیونل اسکالونی موفق شدند در یک دیدار بسیار پرتنش بعد از تساوی 2-2 در ضربات پنالتی پیروز شوند و به جمع 4 تیم نهایی صعود کنند.

1897521
1897522

دیدگاه‌ها