کد خبر : 1950405 | 22 تیر 1402 ساعت 12:41 | 28.8K بازدید | 5 دیدگاه

قهرمانی جهان: ایران و دوئل هیجان‌انگیز صدرنشینی

تیم ملی والیبال جوانان ایران امروز در آخرین بازی مرحله دوم مسابقات قهرمانی زیر 21 سال مردان جهان به مصاف بلغارستان می‌رود.

قهرمانی جهان: ایران و دوئل هیجان‌انگیز صدرنشینی

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال جوانان ایران با پیروزی مقابل لهستان و تایلند در دور دوم رقابت‌های جهانی در منامه بحرین، صعود به مرحله نیمه‌نهایی را قطعی کرده است اما از ساعت 17:30 امروز (پنج‌شنبه، 22 تیر) برای صدرنشینی در گروه مقابل بلغارستان قرار می‌گیرد.

تیم ایران قبل از اینکه به منامه بیاید، در بلغارستان و در تورنمنت چهارجانبه صوفیه مقابل این تیم قرار گرفته و به پیروزی 3 بر 2 دست یافته بود. کادر فنی تیم ملی با توجه به آن بازی و مسابقاتی که بلغارستان در مرحله گروهی و مرحله دوم رقابت‌ها انجام داده است، این تیم را در دو جلسه برای بازیکنان آنالیز کردند. جلسه اول شب گذشته و بعد از بازی با تایلند و جلسه دوم هم امروز صبح برگزار شد.

الکساندر نیکلولوف شاخص‌ترین بازیکن بلغارستان است که در دو هفته اول لیگ ملت‌ها برای تیم ملی این کشور به میدان رفت. قبل از بازی‌های امروز او با 17 امیتازی که در سرویس به دست آورده، بهترین بازیکن است و امیرمحمد گلزاده هم از این نظر با 14 امتیاز سرویس نفر دوم است.

تیم ایران بعد از جلسه آنالیز تمرینات کششی انجام تا با آمادگی کامل برای رقابت با بلغارستان آماده شود. در دیگر بازی مهم امروز برزیل و آرژانتین مقابل هم قرار می‌گیرند و نتیجه این بازی تیم چهارم مرحله نیمه‌نهایی را مشخص می‌کند. در حال حاضر غیر از ایران، صعود بلغارستان و ایتالیا هم به جمع چهار تیم برتر قطعی شده است.

دیدگاه‌ها