کد خبر : 1950407 | 22 تیر 1402 ساعت 12:34 | 17.1K بازدید | 1 دیدگاه

معجزه برد پیت: درخشش در فرمول یک!

برد پیت، ستاره سرشناس هالیوود، در حال بازی در فیلمی مربوط به فرمول یک است و در این فیلم با لوییس همیلتون همکاری دارد.

معجزه برد پیت: درخشش در فرمول یک!

به گزارش "ورزش سه"، پنجشنبه غروب است. سکانس اول در حال فیلمبرداری است. برداشت اول، حرکت! جاشوا پیرس که دیمسون ادریس نقشش را بازی می‌کند در کنار مادر و برادرش وارد محوطه می‌شود. 

او شبیه به لوییس همیلتون لباس پوشیده و از میان موجی از هواداران افراطی عبور می‌کند. خبرنگاران هم که معمولا برای پرسیدن سوال به هتل می‌روند، در اینجا حضور دارند. دوربینی روی کرین در حال فیلمبرداری از بازیگران است.

آنها چند بار این صحنه را تکرار می‌کنند و دیالوگشان توسط میکروفونی ضبط می‌شود. همه هیجان‌زده هستند و صداهایی به گوش می‌رسد: «مامان، من قرار است در فیلمی هالیوودی باشم.»

بعضی دیگر می‌پرسند: «چه مبلغی برای این صحنه قرار است دریافت کنیم؟» هیچ. تنها لوییس همیلتون که تهیه‌کننده فیلم و مشاور آن است، قرار است از این فیلم پول دربیاورد. 

1897541

فیلم اپکس داستان جذابی دارد. برد پیت که نقش سونی هایس را در این فیلم ایفا می‌کند، پس از 30 سال غیبت باورنکردنی بار دیگر به سطح اول مسابقات رانندگی برگشته و سعی می‌کند قهرمان شود.

او وظیفه آموزش یک راننده جوان و بی‌تجربه را دارد. ماشین آنها قرار است در جایگاه 21 و 22 قرار بگیرد، تقریبا درست مانند مک لارن و شرایطی که در ابتدای سال داشت. 

سه روز بعد، یکشنبه ظهر. سکانس 23، برداشت اول، حرکت! برد پیت و دیمسون ادریس مصمم در کنار هم قدم برمی‎‌دارند تا به جایگاه‌شان برسند. عجب تصویر جذابی. چهره‌های متمرکز و جدی. این صحنه باید با یک برداشت انجام شود. همه چیز باید درست باشد. 

وقتی هایس، نقش برد پیت، به ماشینش می‌رسد، خاویر باردم که لباس مخصوص بر تن دارد، منتظر او است تا مردی را معرفی کند که ظاهرا حامی مالی این تیم است. و کات! همه چیز خوب پیش رفت. 

دیدگاه‌ها