کد خبر : 1950422 | 22 تیر 1402 ساعت 13:34 | 114.5K بازدید | 571 دیدگاه

به داورزنی برای این تصمیم مهم کمک کنید؛

نظرسنجی: شما برای تیم ملی والیبال تصمیم بگیرید

ادامه همکاری با کادر فعلی یا آوردن سرمربی خارجی؟ شما جای رییس فدراسیون والیبال بودید چه تصمیمی می‌گرفتید؟

نظرسنجی: شما برای تیم ملی والیبال تصمیم بگیرید

به گزارش "ورزش سه"، آرامش نسبی بعد از طوفان سخت؛ حالا چند روز از پایان تلخ لیگ ملت‌های والیبال برای ایران گذشته است. رقابت‌هایی که شاید هیچ‌وقت نخواهیم آن را به یاد بیاوریم، چراکه یکی از بدترین نتایج والیبال ایران در یک دهه اخیر به ثبت رسید.

تیم ملی والیبال ایران با آمار عجیب ١٠ شکست و فقط دو پیروزی به کار خود در لیگ ملت‌ها پایان داد. در واقع فقط دو تیم چین و بلغارستان در پایان رقابت‌ها رتبه بدتری نسبت به ایران کسب کردند و این یک اتفاق تلخ برای والیبال ما به حساب می‌آمد.

البته که تیم ملی والیبال ایران در هفته آخر مسابقات با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرد؛ جایی که به دلیل مشکلات مربوط به ویزا چند بازیکن تیم ملی و البته بهروز عطایی نتوانستند راهی آمریکا شوند ‌و لازم است که به این موضوع اشاره شود.

1889453

با این همه انتقادات زیادی به عملکرد تیم ملی والیبال مطرح است. در این بین برخی معتقد هستند که هنوز لازم است که به کادر فعلی زمان داده شود و بعضی دیگر اصرار دارند که هرچه سریع‌تر باید یک مربی خارجی بزرگ هدایت تیم ملی والیبال را بر عهده بگیرد تا حضورمان در المپیک به خطر نیفتد.  

در روزهای گذشته محمدرضا داورزنی و بهروز عطایی در یک برنامه تلویزیونی حاضر شدند و به صحبت درباره اتفاقات اخیر پرداختند. رییس فدراسیون والیبال مثل همیشه خیلی موضع درستی نشان نداد، اما در نهایت با اصرار مجری برنامه اعلام کرد که از کادر فعلی حمایت خواهد شد و البته یک مربی بزرگ نیز وظیفه دستیاری عطایی را بر عهده خواهد گرفت.

با وجود این اظهار نظر همچنان حرف و حدیث‌ها درباره تیم ملی والیبال ادامه دارد و باید دید که با استارت دور جدید تمرینات چه اتفاقاتی رقم خواهد خورد.

با توجه به تمام نتایج و اتفاقات رخ داده اگر شما مخاطبان ورزش سه، به جای رییس فدراسیون والیبال بودید چه تصمیمی می‌گرفتید؟ ادامه همکاری با کادر فعلی یا آوردن یک سرمربی خارجی؟ لطفا نظراتتان را اینجا به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ها