کد خبر : 1950425 | 22 تیر 1402 ساعت 13:45 | 46.4K بازدید | 4 دیدگاه

پیام آلگری به یووه: ستاره بارسا را بخرید!

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، از مدیران این باشگاه خواسته برای جذب فرانک کسیه اقدام کنند.

پیام آلگری به یووه: ستاره بارسا را بخرید!

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس به دنبال پیدا کردن جانشینی برای پل پوگبا است و چند گزینه متفاوت را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی مدنظر دارد.

این در حالی است که پوگبا همچنان در تلاش است تا خودش را برای حضور قدرتمند در اردوی پیش فصل این تیم آماده کند و امیدوار است که فرصتی داشته باشد تا توانایی‌هایش را بار دیگر ثابت کند.

با این حال، مدیران یوونتوس ترجیح می‌دهند که او پیشنهاد ارائه شده از سوی باشگاه‌های عربستانی را بپذیرد و حاضر هستند او را حتی با 10 میلیون یورو بفروشند. 

1891420

حالا گاتزتا دلو اسپورت خبر داده که آلگری جانشین این بازیکن را هم در تیمش انتخاب کرده است. او از مدیران بارسا خواسته که هرچه زودتر برای به خدمت گرفتن کسیه که از نظر او بهترین جانشین برای پوگبا در خط میانی است اقدام کنند.

یووه پیش از این شرایط بازیکنانی مانند حبیب دیارا از استراسبورگ و رودریگو دی پل از اتلتیکو مادرید را زیر نظر داشت، اما اگر جدایی پوگبا قطعی شود، اولین اقدام آنها تلاش برای جذب کسیه به صورت قرضی است.

نام این بازیکن در فهرست مازاد بارسا هم دیده می‌شود و این احتمال وجود دارد که مدیران این باشگاه پیشنهاد یوونتوس را به راحتی قبول کنند.

دیدگاه‌ها