کد خبر : 1950437 | 22 تیر 1402 ساعت 14:30 | 46.5K بازدید | 9 دیدگاه

حرف‌های رییس سازمان خصوصی‌سازی

هشدار به استقلال: کلاهبرداری با وعده پول!

در اوج روزهای ملتهبی که استقلال و پرسپولیس سپری می‌کردند انتشار خبر کمک صندوق پیشکوستان به پرسپولیس حاشیه‌ساز شد.

هشدار به استقلال: کلاهبرداری با وعده پول!

به گزارش "ورزش سه" خبر کمک 150 میلیاردی به پرسپولیس از سوی صندوق پیشکسوتان حکم بنزینی را داشت که روی آتش خشم هواداران استقلال ریخته شد. آنها که از اتفاقات خشمگین بودند دیگر در اثبات این فرضیه که دست‌هایی برای موفقیت پرسپولیس و نابودی استقلال در کار است غیرقابل توقف شدند. هرچند وزیر ورزش و جوانان شخصا ماجرا را تکذیب کرد، اما در فضای هواداری  هنوز درباره صحبت زیاد شنیده می‌شود.

شاید ماجرای پرداخت طلب گابریل کالدرون، سرمربی سابق پرسپولیس، از صندوق امید و یا ترکیب هیات مدیره پرسپولیس نیز این شائبه را تقویت کرده است. با این وجود رئیس سازمان خصوصی‌سازی باز هم این موضوع را تکذیب می‌کند و حاصل دروغ‌پردازی رسانه‌ای می‌داند.

ماجرای واریز پول از صندوق پیشکوستان دروغ است. پیگیری کردم. دروغ محض است. پرسپولیس از قراردادی که با ایرانسل داشته به همراه آپشن و چهارقرارداد دیگر یک عددی درآمد داشته است. بقیه‌اش همان وامی است که این باشگاه و استقلال گرفته‌اند. اگر یادتان باشد چند سال قبل صندوق امید به پرسپولیس کمک کرده بود و حساب پرسپولیس بسته شد. اما اکنون اینگونه نیست و اخبار دروغ هستند. در هیات مدیره پرسپولیس آقای پوراحمدی از صندوق هنرمندان، آقای شهریاری از صندوق ورزشکاران و آقای حیدری از  آستان قدس که ایشان مسئولیتش ربطی به صندوق ندارد حضور دارند. من دقیق می‌دانم ورودی و درآمد کجاست.

او اضافه می‌کند: البته پرسپولیس گل و بلبل نیست. هشتش گروی نه است. اما اسپانسرینگش جواب داده. اینگونه نیست که هیات مدیره بگوید 50 میلیارد از صندوق بدهد. استقلال بیش از هرچیزی به نظم نیاز دارد. در این باشگاه قرارداد وجود نداشت. تا دیروز کسی قراردادی پیدا نکرده. قراردادها را بردند خانه. در حوزه مالی هیچوقت نتوانستیم دربیاوریم بدهی و درآمدش چگونه است. داریم نظم می‌دهیم. آقای حیدرزاده دوازده سال در بازار سرمایه دارند کار می‌کنند و امیدوارم سر و سامان بدهند. استقلال به دوره گذار نیاز دارد. هیچکس یک شبه نمی‌تواند و اگر کسی گفت می‌توانم کلاهبرداری است. اگر کسی گفت من پول می‌دهم بدانید ده برابر از گلوی استقلال بیرون می‌کشد. می‌خواهید معرفی کنم چه کسانی این کار را کرده‌اند. یک بار بگذارید کار درست پیش بروند.

دیدگاه‌ها