کد خبر : 1950499 | 22 تیر 1402 ساعت 19:57 | 206K بازدید | 54 دیدگاه

فرشید می‌خواهد ستاره نماینده آسیایی ایران باشد

بازگشت مرد اول دربی هشتاد و پنج به لیگ ایران!

اسماعیلی که به مدت چهار فصل با رحمتی هم تیمی بود، حالا زیر نظر این سرمربی جوان، به دنبال یک چالش جدید است.

بازگشت مرد اول دربی هشتاد و پنج به لیگ ایران!

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنی که معمولا نه گل می زند نه پاس گل، با درخشش خیره کننده در دربی شماره 85، نام خود را به عنوان یک پدیده جوان و 23 ساله بر سر زبان ها انداخت. فرشید اسماعیلی نام بازیکنی بود که توانست آغازگر کامبک تاریخی تیم علیرضا منصوریان برابر تیم تا دندان مسلح برانکو ایوانکوویچ باشد.

پس از آن، فرشید خود را به عنوان یک هافبک طراز اول و با کیفیت معرفی کرد و بسیاری از هواداران امیدوار به ظهور یک مجتبی جباری جدید در خط میانی بودند. بازیکن باهوشی که خوب گل می زد، پاس گل های خوبی می داد، موقعیت های خطرناکی را برای هم تیمی هایش ایجاد می کرد و همه جوره مثمر ثمر بود.

1897669

اما دربی یادآور خاطره تلخ دیگری نیز برای اسماعیلی هست و آن، از دست دادن پنالتی چپ معروف است. پس از آن، فرشید 2 فصل دیگر برای استقلال به میدان رفت ولی درخشش او بیشتر به لیگ قهرمانان آسیا معطوف شد تا اینکه در تابستان 1400 با انتقالی غیرمنتظره راهی العربی قطر شد تا حضور در لیگ ستارگان را تجربه کند.

با اینکه فرشید در 20 مسابقه برای تیم قطری به میدان رفت اما حاصل آن یک گل و یک پاس گل بود ولی در بسیاری از بازی ها، خوب و اثرگذار ظاهر شد تا اینکه جواد نکونام برای تقویت خط میانی فولاد، دست روی این بازیکن بگذارد و اسماعیلی را از قطر به اهواز بیاورد.

1897671

حضور در فولاد برای فرشید خوش یمن نبود و او در یکی از جلسات تمرینی پیش فصل، دچار پارگی رباط صلیبی شد و فصل را به طور کامل از دست داد و حتی یک دقیقه نیز برای تیم نکونام و منصوریان به میدان نرفت تا در نهایت این باشگاه را نیز ترک کند.

از آنجایی که اسماعیلی نتوانست در فصل قبل برای فولادی ها بازی کند، سهمیه آزاد محسوب می شد و نساجی از شرایط ویژه این بازیکن نهایت بهره را برد تا فرشید فصل جدید را با تجربه ای متفاوت در قائمشهر آغاز کند.

1897668

رحمتی که هدایت نساجی را بر عهده دارد، چهار فصل را در استقلال با فرشید اسماعیلی هم تیمی بود و حالا این بازیکن 29 ساله قرار است زیر نظر کاپیتان سابق آبی ها برای نساجی به میدان برود.

دیدگاه‌ها