کد خبر : 1950503 | 22 تیر 1402 ساعت 20:36 | 33.4K بازدید | 3 دیدگاه

سرنوشت دنی آلوز در انتظار ملی‌پوش فرانسوی

وسام بن‌یدر، مهاجم موناکو که سابقه حضور در تیم ملی فرانسه را دارد، به تجاوز و آزار جنسی متهم شده است.

سرنوشت دنی آلوز در انتظار ملی‌پوش فرانسوی

به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌های فرانسوی گزارش دادند تحقیقات از وسام بن یدر، مهاجم فرانسوی باشگاه موناکو، به اتهام تجاوز و آزار جنسی آغاز شده است.

بن‌یدر 32ساله به همراه برادر 25 ساله‌اش به تجاوز متهم شده‌اند و در حال حاضر به دستور دادستانی تحقیقات پلیس از آنها ادامه دارد. این اتهام می‌تواند تبعات شدیدی برای این مهاجم موناکو داشته باشد. شاکیان پرونده که دو زن جوان هستند، بن‌یدر و برادرش را متهم کرده‌اند که در یک شهر کوچک در نزدیکی موناکو به آنها تجاوز کرده‌اند.

1897685

گزارش‌ها از فرانسه حاکی است که تا این لحظه متهمان پرونده یعنی بن‌یدر و برادرش دستگیر نشده‌اند اما آنها به دعوت پلیس برای ارائه توضیحات در اداره پلیس موناکو حضور یافته‌‌‌اند. آنها تفهیم اتهام شده و مطلع شدند که شکایتی رسمی به اتهام تجاوز علیه‌شان وجود دارد.

این اتهام می‌تواند برای مهاجم فرانسوی موناکو که سابقه به تن کردن پیراهن تیم ملی فرانسه را دارد تبعاتی سنگین داشته باشد. اتهام او شبیه به اتهامی است که دنی آلوز، ستاره برزیلی، در اسپانیا با آن روبرو شده است و در حال حاضر چند ماهی است که در زندان به سر می‌برد و بارها با آزادی مشروط او مخالفت شده است.

بن‌یدر در سال 2019 سویا را ترک کرد و به موناکو پیوست. او فصل گذشته برای این تیم فرانسوی 43 بازی انجام داد و 25 گل به ثمر رساند.

دیدگاه‌ها