کد خبر : 1950536 | 23 تیر 1402 ساعت 03:40 | 278.9K بازدید | 33 دیدگاه

اول لهستان، حالا بلغارستان و بعد هم شاید آرژانتین؛

ایران خیلی زود انتقام لیگ ملت‌ها را گرفت

تیم ملی والیبال جوانان ایران موفق شد بلغارستان را هم شکست دهد.

ایران خیلی زود انتقام لیگ ملت‌ها را گرفت

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال بزرگسالان ایران چند روز قبل به کابوس‌وارترین شکل ممکن به کار خود در لیگ ملت‌ها پایان داد؛ جایی که شاگردان بهروز عطایی با ثبت یک عملکرد ضعیف و ۱۰ شکست و فقط دو پیروزی با لیگ ملت‌ها وداع کردند تا برخلاف سال گذشته ایران رنگ حضور در مرحله نهایی مسابقات را نبیند.

برخلاف تیم ملی بزرگسالان، جوانان ایران این روزها الماس درخشان والیبال ما محسوب می‌شوند. شاگردان رضا مومنی مقدم دیروز یکی دیگر از حریفان قدرتمند خود یعنی بلغارستان را از پیش رو برداشتند تا با اقتدار کامل پا به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های قهرمانی جهان بگذارند.

جوانان والیبال ایران در حالی این نتایج فوق العاده را کسب کرده‌اند که شیرینی پیروزی‌های آنها به خاطر یک موضوع بیشتر هم شده است. در واقع تیم ملی جوانان والیبال ایران موفق شده انتقام پیروزی‌های حریفان ایران در لیگ ملت‌ها را بگیرد. شاگردان مومنی مقدم ابتدا لهستان و بعد جوانان بلغارستان را از پیش رو برداشتند تا انتقام مسابقات لیگ ملت‌ها در رده بزرگسالان را از آنها گرفته باشند. دو حریفی که هر دو در لیگ ملت‌ها مقابل ایران با نتیجه سه بر دو به برتری رسیدند. حالا باید منتظر باشیم که آرژانتین به سومین قربانی تیم ملی والیبال جوانان ایران در این راه تبدیل شود.

دیدگاه‌ها