کد خبر : 1950548 | 23 تیر 1402 ساعت 05:33 | 40.5K بازدید | 17 دیدگاه

هشت سرمربی جدید در ادنوک لیگ؛

چهار ضلعی لیگ امارات با حضور فرهاد مجیدی

فصل آینده رقابت‌های لیگ حرفه‌ای امارات شاهد حضور هشت سرمربی جدید خواهد بود.

چهار ضلعی لیگ امارات با حضور فرهاد مجیدی

به گزارش ورزش سه، در پایان رقابت‌های فصل گذشته ادنوک لیگ امارات، 10 باشگاه حاضر در این رقابت‌ها اقدام به تغییر سرمربیان خود کردند که در این بین 8 مربی جدید وارد لیگ حرفه‌ای امارات شده‌اند و اولین تجربه خود در این رقابت‌ها را پشت سر خواهند گذاشت.

از بین 10 باشگاهی که سرمربی خود را تغییر دادند، دو باشگاه اقدام به استخدام سرمربیانی کردند که پیش از این هم سابقه حضور در لیگ امارات را داشته‌اند؛ النصر، گوروان توفیق‌زیچ، سرمربی صربستانی سابق عجمان را به خدمت گرفت و باشگاه عجمان کایو زاناردی، سرمربی برزیلی سابق البطائح را منصوب کرد.

سرمربیانی که اولین حضور خود در لیگ امارات را تجربه خواهند کرد، شامل: مارکو نیکولیچ (شباب الاهلی)، آلفرد شرودر (العین)، پیتسو موسیمانه (الوحده)، میلوش میلوسویچ (الوصل)، فرانک دی بوئر (الجزیره)، دارکو میلانیچ (بنی یاس)، رادوی مریل (البطائح) و زیلکو مارکوف (حتا) هستند.

1897745

نکته جالب اینکه تنها 4 باشگاه اماراتی مربیان فصل گذشته خود را حفظ کردند؛ شارجه (اولاریو کاسمین)، اتحاد کلبا (فرهاد مجیدی)، خور فکان (عبدالعزیز العنبری) و الامارات (محمد جلوت که اواسط فصل گذشته موفق به صعود به ادنوک لیگ شد).

حضور چهار مربی صربستانی در تیم‌های سطح اول فوتبال امارات نیز یکی دیگر از نکات جالب این رقابت‌ها است. تیم‌های شباب الاهلی، الوصل، النصر و حتا با سرمربیان صرب وارد رقابت‌ها می‌شوند و همچنین دو مربی اماراتی (خور فکان و امارات)، دو مربی هلندی (العین و الجزیره)، دو مربی رومانیایی (شارجه و البطائح)، یک مربی برزیلی (عجمان)، یک مربی اهل آفریقای جنوبی (الوحده)، یک مربی اسلوونیایی (بنی یاس) و یک مربی ایرانی (اتحاد کلبا) در این مسابقات حضور خواهند داشت.

دیدگاه‌ها