کد خبر : 1950560 | 23 تیر 1402 ساعت 09:20 | 52.3K بازدید | 3 دیدگاه

برادر ژائو فلیکس پرتغال را به فینال یورو برد!

برادر ستاره پرتغالی اتلتیکو مادرید با درخشش مقابل نروژ در رقابت‌های قهرمانی زیر نوزده ساله‌های اروپا پرتغال را به فینال رساند.

برادر ژائو فلیکس پرتغال را به فینال یورو برد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال جوانان پرتغال در حالی با برتری پنج بر صفر برابر نروژ راهی فینال رقابت‌های قهرمانی اروپا شد که این تورنمنت یک پدیده جدید برای پرتغالی‌ها به همراه داشته است.

هوگو فلیکس، یکی از ستارگان بزرگ این دوره از مسابقات زیر 19 سال اروپا است. برادر ژائو فلیکس، یک بار دیگر یک بازی عالی برای تیم پرتغال کرد و توانست تیمش را به فینال مسابقات برساند.

هوگو فلیکس پس از به ثمر رساندن یک گل و ارسال یک پاس گل در پیروزی 0-2 پرتغالی‌ها مقابل تیم لهستان در نخستین بازی مرحله گروهی، بار دیگر در پیروزی قاطع تیمش مقابل ایتالیا که با نتیجه 5-1 همراه بود همان رکورد را ثبت کرد و در نهایت در آخرین بازی مرحله گروهی که خیال این تیم از صعود راحت بود، تنها نیمه دوم بازی مقابل مالت را در زمین دنبال کرد.

پرتغالی‌ها در حالی در مرحله نیمه نهایی موفق شدند با گلزنی دوباره فلیکس، این بار نروژ را شکست داده و راهی فینال شوند که ستاره جوان پرتغالی و برادر کوچک‌تر ژائو، تا اینجای کار سه گله باشد.

دیدگاه‌ها