کد خبر : 1950582 | 23 تیر 1402 ساعت 11:10 | 57K بازدید | 20 دیدگاه

انتقاد ستاره سابق لیورپول از ولخرجی عربستانی‌ها:

هندرسون مگر مسی است که این همه پول می‌گیرد!

جرمین پنانت، ستاره سابق لیورپول، از دستمزد پیشنهادی عربستانی ها به جردن هندرسون شوکه شده است.

هندرسون مگر مسی است که این همه پول می‌گیرد!

به گزارش "ورزش سه"، جردن هندرسون یکی از بازیکنانی است که استیون جرارد تاکید زیادی روی جذب او دارد. باشگاه الاتفاق عربستان برای تحقق این خواسته سرمربی خود پیشنهاد دستمزد هفتگی 800 هزار یورو به کاپیتان لیورپول ارائه کرده که با موافق او مواجه شده و حالا فقط جلب رضایت باشگاه مبدا باقی مانده است.

استیون جرارد به تازگی هدایت الاتفاق را به عهده گرفته و نام هندرسون در صدر لیست بازیکنان مورد نظر سرمربی جوان انگلیسی قرار دارد؛ بازیکنی که در سال 2015 بازوبند کاپیتانی لیورپول را به او تحویل داد و باشگاه عربستانی حاضر شده دستمزد او را 4 برابر دستمزد فعلی اش افزایش دهد.

جرمین پنانت، ستاره سابق لیورپول، که به عنوان کارشناس در تاک اسپورت فعالیت می کند واکنش جالبی به این موضوع داشته است. او رقم یاد شده را ناباورانه دانسته و تاکید می کند که نمی تواند درک کند که چرا چنین دستمزد سنگینی به هندرسون پیشنهاد شده است.

او گفت: "این پیشنهاد احمقانه است. من نمی دانم آنها در او (هندرسون) چه دیده اند که چنین پیشنهادی ارائه می کنند. او فقط جردن هندرسون است اما آنها به گونه ای رفتار می کنند که گویا می خواهند لیونل مسی را جذب کنند."

پنانت در ادامه گفت: "جردن هندرسون نه بازیکن خیلی برجسته ای بوده و نه کار خیلی خاصی انجام داده است. من که نمی توانم خودم را قانع کنم!"

البته مقایسه دستمزد پیشنهادی به هندرسون با دستمزدی که قرار بود در صورت حضور مسی در عربستان به او پرداخت شود قابل مقایسه نیست. فوق ستاره آرژانتینی با پیشنهادی 500 میلیون یورویی (حدود 10 میلیون یورو در هفته) برای حضور در الهلال مواجه بود که آن را رد کرد و راهی اینتر میامی شد.

دیدگاه‌ها