کد خبر : 1950644 | 23 تیر 1402 ساعت 16:17 | 32.9K بازدید | 4 دیدگاه

گزارش:

رکورد در بلژیک: راننده‌ای با سرعت فراتر از فرمول یک

مقامات بلژیکی از این رویداد باورنکردنی در جاده های خود خبر داده اند.

رکورد در بلژیک: راننده‌ای با سرعت فراتر از فرمول یک

به گزارش "ورزش سه"، تعداد کمی از خودروها شرایط تجاوز از سرعتی مشخص را دارند و افراد کمی هم جرات رسیدن به آنها را دارند، مگر اینکه راننده ای حرفه ای باشند. با این حال، آنچه در یک بزرگراه بلژیک رخ داده، فراتر از همه انتظارات ممکن است و در واقع از رکورد مثلاً یک اتومبیل فرمول یک هم فراتر رفته است. آنجا یک راننده برای رسیدن به سرعت 413 کیلومتر در ساعت جریمه شده است.

1897895

این واقعه در سال 2022 رخ داد، اگرچه تاکنون که این خبر منتشر نشده بود. این اتفاق در جاده‌ای در فلاندر رخ داده و اگرچه پلیس جزئیاتی در مورد راننده یا وسیله نقلیه ارائه نکرده ولی رسانه‌های محلی حدس می‌زنند که این رکورد توسط یک بوگاتی شیرون که می‌تواند به سرعت 490 کیلومتر در ساعت برسد و قیمت آن در بازار 2.4 میلیون یورو است، ثبت شده است.

جاده مورد بحث دارای محدودیت 120 کیلومتر در ساعت است، بنابراین راننده ای که این رکورد باورنکردنی را به ثبت رسانده با بیش از سه برابر سرعت از آن نوار عبور کرده است.

1897896

تحریم احتمالی راننده 413 کیلومتر بر ساعت
اگرچه این پرونده در دست بررسی است، اما رسانه های بلژیکی گزارش می دهند که جریمه ممکن است 4000 یورو و از دست دادن گواهینامه رانندگی به مدت پنج سال باشد. اما با در نظر گرفتن هزینه احتمالی خودرویی که در این رکورد حضور داشت، راننده آن مشکلی برای پرداخت این جریمه سنگین نخواهد داشت.

این اولین موقعیت خطرناک در جاده‌های بلژیک نیست، زیرا این کشور به جریمه برای سرعت های غیرقابل باور معروف است. اخیرا یک راننده در جاده با محدودیت سرعت 70 کیلومتر، به سرعت 199 کیلومتر در ساعت رسید.

دیدگاه‌ها