کد خبر : 1950651 | 23 تیر 1402 ساعت 18:00 | 57.4K بازدید | 5 دیدگاه

دوناروما تکان نمی‌خورد

می‌خواهم ثابت کنم انریکه اشتباه می‌کند

طبق ادعای اکیپ، جانلوئیجی دوناروما ترسی از رقابت ندارد و در پی اس جی خواهد ماند تا خودش را به لوئیس انریکه ثابت کند.

می‌خواهم ثابت کنم انریکه اشتباه می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، دوشنبه علاوه بر کیلیان امباپه، جانلوئیجی دوناروما نیز به تمرینات پاری سن ژرمن بازخواهد گشت. این دروازه‌بان پس از دو سالی که باید اذعان کرد هنوز بهترین سطح خود را به نمایش نگذاشته، سومین فصل حضورش در پی اس جی را پیش رو دارد و تردیدها در مورد او بیشتر نیز شده‌اند. این ایتالیایی با وجود اینکه می‌داند؛ لوئیس انریکه و مدیریت ورزشی باشگاه به دنبال دروازه‌بانی دیگر در بازار هستند تا با او رقابت کند، به جدایی فکر نمی‌کند.

1887785

لوئیس انریکه از همان شروع مربیگری همیشه این اعتقاد را داشته که دروازه‌بان اولین و مهم‌ترین بازیکن در بازی‌سازی است. سرمربی اسپانیایی همواره به دروازه‌بان‌هایی که بازی با پای خوبی دارند، تکیه کرده است؛ گلرهایی که می‌دانند چگونه و کجا پاس بدهند و هنگام دریافت توپ از سایر بازیکنان و در فضایی محدود، استرس نمی‌گیرند. 

در پاری سن ژرمن، دوناروما اینطور نیست و همانطور که نشریه اکیپ گزارش داده، انریکه به دنبال دروازه‌بانی برای رقابت با گلر ایتالیایی است که بازی با پای خوبی داشته باشد.

1830307

دوناروما فصل قبل گلر ثابت پی اس جی بود و کیلور ناواس را مجبور کرد به صورت قرضی به انگلیس برود اما او زمانی که توپ را در اختیار دارد، عملکرد خوبی ندارد. در واقع، اشتباه دو سال پیش او برابر بنزما در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باعث شد تا رئال مادرید در برنابئو مقابل پاری سن ژرمن به بازی برگردد. 

با وجود این، گلر سابق میلان در پاریس بسیار خوشحال است. او می‌داند که در حال حاضر رقیبی درون دروازه ندارد و آماده است تا مربی جدید را به چالش بکشد.

این ملی پوش ایتالیایی از روز دوشنبه با بورخا آلوارز، مربی دروازه‌بانان سابق اف سی آندورا که هفته قبل با پی اس جی قرارداد بست، کار خود را شروع خواهد کرد. دوناروما می‌خواهد ثابت کند که انریکه در مورد او اشتباه می‌کند.

دیدگاه‌ها