کد خبر : 1950703 | 23 تیر 1402 ساعت 21:33 | 89.7K بازدید | 9 دیدگاه

او چگونه می‌خواهد به دوران حرفه‌ای خود بازگردد؟

ملاقات با ستاره فوتبال پشت میله‌های زندان!

ممفیس دیپای، بازیکن اتلتیکومادرید، در پیامی از بنجامین مندی حمایت کرد.

ملاقات با ستاره فوتبال پشت میله‌های زندان!

به گزارش "ورزش سه"، بنجامین مندی امروز به صورت رسمی از اتهامات تجاوز و تلاش برای تجاوز توسط دادگاه چستر کراون تبرئه شد.

1898011

هیئت منصفه امروز پس از سه ساعت تصمیم‌گیری در نهایت حکم دادند و او را از اتهامات تبرئه کردند. این بازیکن در اوایل سال 2023 از شش پرونده تجاوز و یک پرونده تلاش برای تجاوز تبرئه شده بود.

آزادی مندی پیام‌های متعددی از سوی فوتبالیست‌ها و ورزشکاران را در حمایت از این بازیکن به دنبال داشته است. یکی از جالب‌ترین پیام‌ها متعلق به ممفیس دیپای است که خواستار دلجویی از این بازیکن شده است.

1898010

دیپای در صفحه رسمی توییترش نوشت: "بنجامین مندی. همه اتهامات رد شد، خب الان چکار می‌کنیم؟ چه کسی قرار است به بهبودی این برادر کمک کند؟ چه کسی مسئول خسارات وارده به نام او خواهد بود؟ او چگونه می‌خواهد به دوران حرفه‌ای خود بازگردد؟ سال‌ها سرمایه گذاری برای تبدیل شدن به یک بازیکن حرفه‌ای فوتبال…. حالا چه!؟ هرگز درباره این موضوع چیزی نگفتم زیرا همه جزئیات را نمی‌دانستم، اما یک بار پشت میله‌های زندان در فیس تایم با او صحبت کردم و چند بار در زمین با او روبرو شدم. هیچ بدی در آن مرد ندیدم. نمی‌‌توانیم قبول کنیم که این اتفاق برای ما به عنوان ورزشکار بیفتد. چه کسی قرار است در صورت نیاز از ما دفاع کند، نه در زمانی که آسیب از قبل وارد شده است؟ مردم سرتان را برنگردانید."

دیدگاه‌ها