کد خبر : 1950710 | 23 تیر 1402 ساعت 22:12 | 45.7K بازدید | 12 دیدگاه

پیام طعنه‌آمیز کاپیتان کنار گذاشته شده یووه (عکس)

لئوناردو بونوچی، کاپیتان فصل گذشته یوونتوس، به تصمیم مبنی بر کنار گذاشتنش از بیانکونری واکنش نشان داد.

پیام طعنه‌آمیز کاپیتان کنار گذاشته شده یووه (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، لئوناردو بونوچی پس از انتشار اخباری مبنی بر اینکه یوونتوس او را کنار گذاشته، ویدئویی را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و نوشت: "ادامه بده!"

کریستیانو جونتولی و جووانی ماننا، از مدیران باشگاه، به مدافع ایتالیایی اطلاع دادند با وجود اینکه یک سال از قراردادش باقی مانده، برای فصل آینده روی او حساب نخواهند کرد.

بونوچی بعد از ظهر جمعه یک ویدیوی سیاه و سفید از تمرین انفرادی‌اش را در استوری اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت. این اولین پست او در شبکه‌های اجتماعی از زمان انتشار این خبر در عصر پنجشنبه است.

1898022

گزارش‌ها در ایتالیا ادعا می‌کنند که این بازیکن 36 ساله از تصمیم باشگاه شوکه شده است. بونوچی اجازه حضور در تمرینات گروهی را ندارد و باید به صورت اختصاصی تمرین کند.

روز گذشته گزارش شد، یوونتوس در پایان ماه آوریل از بونوچی برای خداحافظی دعوت کرده بود و در آخرین بازی خانگی پیشنهاد جشن و خداحافظی را به او داد.

بونوچی این درخواست را رد کرد و نپذیرفت که در پایان فصل جدا شود. او معتقد است که تصمیم باشگاه در مدت زمان کوتاه تا فصل جدید منصفانه نبوده و شایسته چنین جدایی نبود.

گفته شده که مدیریت باشگاه طی تماسی تصمیم مکس آلگری برای عدم ادامه همکاری با این بازیکن را اعلام کردند و او آزاد است تا مقصد جدیدش را مشخص کند.

دیدگاه‌ها