کد خبر : 1950714 | 23 تیر 1402 ساعت 22:39 | 67.7K بازدید | 30 دیدگاه

احضار حجت کریمی به فدراسیون فوتبال

سرپرست مدیرعاملی سابق باشگاه استقلال به فدراسیون فوتبال احضار شد.

احضار حجت کریمی به فدراسیون فوتبال

به گزارش "ورزش سه"، استقلال با وجود قهرمانی در لیگ بیست و یکم و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا، اما به دلیل عدم پرداخت به موقع مطالبات آندره‌آ استراماچونی و نگرفتن مجوز حرفه‌ای نتوانست جواز حضور در این رقابت‌ها را به دست بیاورد و از سوی کمیته صدور مجوز حرفه‌ایی کنار گذاشته شد تا تراکتور به‌عنوان تیم جایگزین راهی آسیا شود.

حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا که بنابر تایید کمیته صدور مجوز حرفه‌ای اتفاق افتاد، موجب شده تا حجت کریمی سرپرست سابق این باشگاه واکنش نشان دهد و در گفت‌وگویی با روزنامه گل عنوان کند: «به‌زودی افشاگری می‌کنم. تاج (رئیس فدراسیون فوتبال) و یک نفر خاص باعث حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا شدند. آقای تاج چه بدموقع موبایل‌تان خاموش شد.»

این اظهارات حجت کریمی موجب حواشی زیادی پیرامون حذف استقلال از آسیا شد که حالا فدراسیون فوتبال به این مسئله واکنش نشان داد.

امیرمهدی علوی، مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در این باره عنوان کرد: کمیته مجوز فدراسیون فوتبال در ماه‌های گذشته به شکل فشرده و دقیق پیگیر وضعیت‌ باشگاه‌ها بود و ساعات متمادی با حضور نمایندگان آنها جلساتی برگزار شد.

او ادامه داد: با توجه وضعیتی که در مسیر صدور مجوز باشگاه‌ها در سال قبل‌تر‌ رخ داده بود و به تعلیق کمیته صدور مجوز انجامید، هرگونه ارائه اطلاعات مخدوش از سوی کمیته ذی‌ربط در فدراسیون به کنفدراسیون باعث محرومیت و تعلیق کل فوتبال ملی و فدراسیون آن‌هم به مدت سه سال می‌شد.

علوی درباره اظهارات منتسب به مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت: به طور حتم آقای کریمی دلایل عدم حضور استقلال در لیگ قهرمانان آسیا را می‌دانند، اما حتما به زودی در نشستی با ایشان در فدراسیون کلیه جزئیات مرتبط به استحضارشان می‌رسد و اگر توضیحاتی هم مدنظرشان است، با فدراسیون مطرح خواهند کرد.

دیدگاه‌ها