کد خبر : 1950748 | 24 تیر 1402 ساعت 09:00 | 74.2K بازدید | 9 دیدگاه

صحنه مشکوک به پنالتی و یک دعوای اساسی

جنجال مهاجم سابق استقلال در مقر تراکتور! (عکس)

باوجود تعطیلی فوتبال در سطوح بالای لیگ ایران، بازی‌های لیگ دسته سوم با حرارت بالا دنبال می‌شود.

جنجال مهاجم سابق استقلال در مقر تراکتور! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مجموعه بنیان دیزل که استادیوم تمرینی و ساختمان باشگاه تراکتور را در خود جای داده، روز گذشته میزبان هفته شانزدهم لیگ دسته سوم بین دو تیم مدعی رخش خودرو تبریز و کویر مقوا تهران بود.

این بازی تا آخرین دقایق با برتری یک گله تیم میهمان دنبال می‌شد تا اینکه داور 7 دقیقه وقت اضافه گرفت. این موضوع جان دوباره‌ای به رخش خودرو داد تا حملات خود را ادامه دهد و در دومین دقیقه وقت‌های اضافه، صحنه مشکوک و جنجالی در محوطه جریمه رقم خورد. جایی که به زعم بازیکنان تیم میزبان توپ به دست مدافع کویر مقوا خورد اما داور از این صحنه گذشت و پنالتی نگرفت.

1898076

عدم اعلام پنالتی اعتراض شدید رخش خودرویی‌ها را به دنبال داشت و آنها معتقد بودند که داور باید در این صحنه پنالتی بگیرد اما میلاد کهزادی، داور این بازی، چنین تصمیمی نداشت و بازی را ادامه داد.

1898078
اینجا ناظر داوری رفته از دوربین چک میکنه ببینه درست بود یا نه

نکته جالب اینکه در این صحنه کمک داور پرچم خود را به نشانه پنالتی بالا برد اما داور معتقد بود که کمک او دید مناسبی به صحنه ندارد و خودش بهتر این صحنه را تشخیص داده است.

شاگردان علیرضا اکبرپور، مهاجم سابق استقلال، در این صحنه اعتراض خود را از حالت کلامی به فیزیکی تغییر دادند و در حالی که مسئولان بازی قصد داشتند شرایط را به حالت عادی برسانند، آنها با عصبانیت اعتراض را ادامه دادند.

1898075
1898080

جالب اینکه حتی در این بین بازیکنان کویر مقوا نیز وارد صحنه شدند تا درگیری بعدی بین بازیکنان دو تیم باشد که به شکلی تعجب‌آور قصد داشتند حتی کار را به ضرب و شتم یکدیگر نیز برسانند.

این موضوع باعث شد تا داور کمک‌های خود را فرا بخواند و به رختکن برود و در حالی که زمان قانونی بازی به اتمام رسیده بود، قید سوت پایان را بزند تا این دیدار نیمه تمام بماند.

1898079

با این تصمیم داور و کاهش عصبانیت در بین بازیکنان دو تیم، ناظر بازی به جایگاه فیلمبرداران رفت تا صحنه را بازبینی کند اما بدون واکنش محل را ترک کرد.

در نهایت پرونده این بازی به کمیته انضباطی ارجاع داده می‌شود و باید دید که سرنوشت دیدار جنجالی در لیگ دسته سوم چه خواهد شد.

1898077
1898081
1898082

عکس: مهرداد نوع بشر

دیدگاه‌ها