کد خبر : 1950769 | 24 تیر 1402 ساعت 09:45 | 40.2K بازدید | 53 دیدگاه

خودزنی اسطوره فرانسه: لیاقت مسی را نداریم!

دیوید ترزگه، ستاره سابق فرانسه، از رفتار صورت گرفته با لیونل مسی در فوتبال این کشور انتقاد کرد.

خودزنی اسطوره فرانسه: لیاقت مسی را نداریم!

به گزارش "ورزش سه"، پیوستن مسی به پاری سن ژرمن باعث شد که بسیاری از هواداران فوتبال در این کشور هیجان‌زده و خوشحال باشند. 

اما طولی نکشید که انتقادها از این بازیکن در بین هواداران و مدیران پی اس جی زیاد شد. او نتوانست لیگ قهرمانان را که رؤیای این باشگاه است برای آنها به ارمغان بیاورد و همین موضوع فشارها روی او را بیشتر کرد. 

در نهایت، این ستاره آرژانتینی تصمیم گرفت با پایان مهلت قراردادش با پاری سن ژرمن از فرانسه جدا شود و فوتبال اروپا را پس از چند سال افتخارآفرینی ترک کند. 

1897755

ترزگه در گفت‌وگو با ESPN آرژانتین اظهار داشت: «فرانسه هرگز قدرشناس استعدادها نبوده و بنابراین، این کشور هرگز مسی را درک نکرد. حضور او در لیگ یک فرصتی برای این بود که رقابتی با جذابیت کمتر به رقابتی جذاب‌تر از لیگ برتر انگلیس، سری آ و لالیگا تبدیل شود. 

با این حال، فرانسه هرگز قدرشناس استعداد مسی نبوده است. بازیکنی که تمامی رکوردها را در تمامی سطوح فوتبال تغییر داد و می‌توانست بازگشتی رؤیایی به وجهه‌ای فوق العاده را به همراه داشته باشد اما این اتفاق رخ نداد.

لیگ فرانسه به‌ندرت فرصت میزبانی از بازیکنی در این سطح را خواهد داشت. خودم، تیری آنری، دوگاری و لیزارازو به خاطر دفاع از مسی به شدت مورد انتقاد قرار گرفتیم. اشتباه ما چه بود؟ حمایت از یک بازیکن بااستعداد و جادوی دنیای فوتبال.»

دیدگاه‌ها