کد خبر : 1950796 | 24 تیر 1402 ساعت 11:59 | 40.8K بازدید | 11 دیدگاه

دردسر مونیخ: بایرن از فروش این بازیکن پشیمان شد

بایرن مونیخ با مشکل جدی در فروش یان زومر، دروازه‌بان این تیم، روبرو شده است.

دردسر مونیخ: بایرن از فروش این بازیکن پشیمان شد

به گزارش "ورزش سه"، بازگشت مانوئل نویر به میادین به این معنا بود که زومر دیگر فرصت زیادی برای حضور در دروازه بایرن مونیخ نخواهد داشت.

همین موضوع باعث شد که او به دنبال ترک این باشگاه باشد و مدیران بایرن هم به او اعلام کردند که اجازه جدایی و پیوستن به باشگاه دیگری را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی خواهد داشت.

این بازیکن مذاکرات برای ترک بایرن را آغاز کرد و مقصد اصلی او اینتر بود. آندره اونانا در یک قدمی ترک اینتر و پیوستن به منچستریونایتد است و به همین دلیل مدیران این باشگاه خواهان جذب بازیکنی هستند که بتواند جای او را به خوبی پر کند.

1897827

حالا فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، خبر داده که زومر به صورت کاملا با اینتر برای امضای قرارداد به توافق رسیده است. آنها روی مدت زمان این قرارداد و دستمزد دریافتی مذاکره کرده‌اند و همه چیز انجام شده است.

حالا اینتر باید بر سر مبلغ این انتقال با بایرن مذاکره و توافق کند، اما مشکل اینجاست که نویر در طی کردن روند درمان مصدوم شده و حالا نمی‌تواند این تیم را در اردوی پیش فصل و احتمالا چند بازی ابتدایی فصل همراهی کند.

این موضوع دردسر جدی را برای بایرن به همراه خواهد داشت و شاید آنها از اینکه به زومر اعلام کردند که اجازه ترک این باشگاه را دارد پشیمان باشند.

دیدگاه‌ها