کد خبر : 1950804 | 24 تیر 1402 ساعت 12:50 | 80.2K بازدید | 34 دیدگاه

باید تغییر سیستم دهیم

آنچلوتی خبر از یک تغییر بزرگ در رئال داد

کارلو آنچلوتی در مصاحبه جدید خود گفت که ناگزیر به تغییر سیستم برای فصل پیش رو است و این کار را انجام خواهد داد.

آنچلوتی خبر از یک تغییر بزرگ در رئال داد

به گزارش "ورزش سه"، جدایی کریم بنزما و تعدد هافبک در رئال مادرید که هر کدام خصوصیات متفاوتی دارند، باعث شده تا کارلو آنچلوتی به تغییر سیستم رئال در فصل پیش رو فکر کند. مربی ایتالیایی معتقد است سیستم تیم باید به گونه‌ای باشد که ستاره‌های تیم در آن احساس راحتی کنند.

1879944

گزارشگرکارلتو در این رابطه گفت: «وقتی مربیگری را شروع کردم، ایده مشخصی داشتم و با بازیکنانی که داشتم سازگار نمی‌شدم. من تجربه بدی در پارما داشتم، جایی که روبرتو باجو می‌خواست به عنوان هافبک بازی کند، ولی من سیستم را تغییر ندادم. او هم به تیم دیگری رفت. بله، من اشتباه کردم. 

1851140

در یوونتوس و با زیدان، متوجه شدم که بهتر است خودم را با بازیکنان وفق دهم. بازیکنان باید در سیستمی که بازی می‌کنند احساس راحتی کنند. من با بازیکنانم سازگار شدم و به این روش ادامه دادم. امسال ممکن است با سیستم متفاوتی بازی کنیم. ما نباید فراموش کنیم که سیستمی که با آن بازی کرده‌ایم، موفقیت‌های زیادی به ما داده، اما می‌توانیم سبک جدیدی را امتحان کنیم. ما قصد داریم آن را در تور آمریکا امتحان کنیم، که فرصت خوبی است.»

1879933

گزارشگرکارلتو در مورد دیدار دوستانه برابر بارسا در آمریکا گفت: «ال‌کلاسیکو همیشه ال‌کلاسیکو است، مهم نیست کجا آن را بازی می‌کنید و هیچ جنبه دوستانه‌ای در این بازی نمی‌بینم. همه می‌دانند که این یک بازی حساس و تماشایی است، زیرا رقابت بزرگی بین دو تیم وجود دارد و همیشه یک مسابقه خاص است. ما سال گذشته در یک محیط فوق العاده در آمریکا به مصاف هم رفتیم و مطمئناً امسال هم آن را در دالاس خواهیم دید. بازی سختی است، اما همه دوست دارند در آن به میدان بروند و ما سعی می‌کنیم این بازی را ببریم. هیچ بازی دوستانه‌ای بین رئال مادرید و بارسلونا وجود ندارد و هرگز هم نخواهد بود.»

دیدگاه‌ها