کد خبر : 1950819 | 24 تیر 1402 ساعت 13:28 | 4.6K بازدید | 2 دیدگاه

قهرمانی آمل در مسابقات کونگ‌فوی انتخابی کشور

تیم هیئت کونگ‌فوی آمل در مسابقات رزمی کونگ‌فوی قهرمانی مازندران و انتخابی برای مسابقات کشور به مقام نخست دست یافت و جام را در خانه نگه داشت.

قهرمانی آمل در مسابقات کونگ‌فوی انتخابی کشور

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا در این مسابقات که با حضور حدود ۶۰ رزمی‌کار برتر از ۱۰ شهر مازندران در رده سنی بزرگسالان در سالن ورزشی صالحین شهر امامزاده عبدالله شهرستان آمل برگزار شد، کونگ‌فوکاران آملی در پنج وزن از هفت وزن این مسابقات عنوان های نخست را کسب کردند.

پس از تیم آمل، رزمی‌کاران ساری با دو مقام نخست در رده بعدی قرار گرفت.

در نتایج انفرادی این مسابقات، "محمدرضا لطیفی، علیرضا لطیفی، علی محمدنیا، ابوالفضل قلی‌پور و آرمین حسنی" از آمل و "مهدی اصغری و محمد جعفرزاده" از ساری به عنوان، کونگ‌فوکاران تیم منتخب مازندران به مسابقات قهرمانی کشوری انتخاب شدند.

دبیر هیئت کونگ‌فو و هنرهای رزمی مازندران گفت: این مسابقات با عنوان اردوی انتخابی تیم کونگ‌فوی مازندران برای مسابقات پیش رو قهرمانی کشور در شهر امامزاده عبدالله شهرستان آمل و همچنین یادبود فوتبالیست فقید وجوان این شهر مرحوم زنده‌یاد "علی نوبخت" برگزار شد.

علی براری افزود: با توجه به حضور برترین‌های این رشته ورزشی، سطح کیفی مسابقات دربالاترین سطح برگزار شد و ورزشکاران نیز با همه آمادگی خود در این مسابقات شرکت کردند.

وی یادآورشد، مسابقات کونگ‌فو و هنرهای رزمی قهرمانی کشور وانتخابی تیم ملی برای شرکت در مسابقات جهانی ۱۲ مرداد درشهرستان مریوان استان کردستان برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها