کد خبر : 1950828 | 24 تیر 1402 ساعت 13:52 | 44.7K بازدید | 2 دیدگاه

پروژه اقتصادی الهلال به بن‌بست خورد

ستاره ژاپنی وسوسه نشد: نه به عربستانی‌ها!

کو ایتاکورا، ستاره ژاپنی بروسیا مونشن گلادباخ، پیشنهاد حضور در فوتبال عربستان را رد کرد.

ستاره ژاپنی وسوسه نشد: نه به عربستانی‌ها!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه الهلال عربستان با ارائه پیشنهاد 12 میلیون یورو در سال به دنبال جذب کو ایتاکورا بود که با پاسخ منفی ستاره ژاپنی مواجه شد. او این پیشنهاد را در حالی رد کرد که مبلغ آن بسیار بالاتر از رقم قرارداد فعلی‌اش است.

اسکای آلمان با تایید این خبر اعلام کرد که ایتاکورا پیش از این به عنوان یکی از گزینه‌های جانشینی کیم مین جائه در ناپولی مطرح بود که پیشنهاد این باشگاه ایتالیایی را نیز رد کرده بود.

الهلال عربستان برای ترمیم خط دفاعی خود نیاز مبرمی به خرید حداقل یک مدافع دارد. ایتاکورا به عنوان یک سهمیه آسیایی، گزینه ایده‌آلی برای این باشگاه بود اما او قصد ندارد به این زودی‌ها به آسیا برگردد و دوست دارد همچنان فوتبال خود را در اروپا ادامه دهد.

این مدافع 26 ساله فصل گذشته با مبلغ 5 میلیون یورو از منچسترسیتی به گلادباخ پیوست و جزئی از پروژه این باشگاه برای حضوری قدرتمند در فصل جدید بوندس لیگاست که با خریدهای جدید به دنبال آن هستند.

ایتاکورا که پیش از سیتی برای شالکه و خرونیخن نیز بازی کرده بود، فصل گذشته در 25 بازی برای مونشن گلادباخ به میدان رفت. او سابقه بازی در همه رده‌های سنی تیم ملی ژاپن را دارد و 25 بار پیراهن تیم بزرگسالان کشورش را به تن کرده است.

دیدگاه‌ها