کد خبر : 1950831 | 24 تیر 1402 ساعت 14:02 | 31.7K بازدید | 13 دیدگاه

من همیشه یکی از شما باقی خواهم ماند؛

هندانوویچ اشک هواداران اینتر را درآورد

سمیر هندانوویچ با انتشار یک پیام احساسی از هواداران اینتر خداحافظی کرد.

هندانوویچ اشک هواداران اینتر را درآورد

به گزارش "ورزش‌ سه"، پس از دوران حضور جولیو سزار این سمیر هندانوویچ بود که مسئولیت سنگین حراست از قفس توری دروازه اینتر را عهده‌دار شد و طی بیش از یک دهه اخیر اگرچه اینتر دوران خوشی را سپری نکرد، اما هندانوویچ از آن دسته بازیکنان کلیدی نراتزوری بود که سرانجام با کمک تغییراتی که توسط مدیران ایجاد شد، توانست یکی از مهره‌هایی باشد که اینتر را به رقابت در لیگ قهرمانان اروپا بازگرداند و در ایتالیا هم اسکودتو را بالای سر برد.

پس از 11 سال حضور مداوم و ثبت رکورد‌هایی تکرارنشدنی برای این دروازه‌بان اهل اسلوونی، هندانوویچ حالا با انتشار پستی احساسی با هواداران اینتر خداحافظی کرده است:

«بعد از 11 سال نمی‌توانم احساساتم را بیان کنم، اما سعی می‌کنم، زیرا بخاطر این جدایی غمگین هستم، اما در عین حال خوشحالم که برای مدت طولانی رؤیای خود را به واقعیت تبدیل کردم. اینتر، ورزشگاه سن سیرو، هواداران و آن هیجان وقتی که استادیوم همیشه با من بود، دلم برایشان تنگ خواهد شد. آنها به شما یاد می‌دهند و اثری از خود به جا می‌گذارند، آنها توضیح می‌دهند که شور و شهامت چیست و چرا هر روز باید خود را قربانی کنید تا احساسات خاصی را احساس کنید. نبردها و چالش‌های بزرگ که بردیم و لذتش را چشیدیم و بعضا باختیم، ناامیدی و شادی‌ها، سعی کردم خودم باشم زیرا این برای من بیش از هر چیز دیگری در دنیای ما ( فوتبال) مهم‌تر است، قبل از فوتبالیست بودن سعی کردم مرد باشم، از همه شما متشکرم. همراهان و هواداران که تمام این سالیان متمادی در نراتزوری با من بودند، مربیان، کارکنان، پزشکان، فیزیوتراپ‌ها، کارکنان باشگاه، همه همکاران، تمام مالکان و مدیران این سال‌ها که تغییرات در پست خود داشتند، و به من کمک کردند به گونه‌ای تاثیرگذار و با چنین اراده‌ای قوی زندگی کنم. احساس تعلقی که الان به اینجا دارم را هیچوقت تصور نمی‌کردم.

می‌خواهم از گوشه و کنار این باشگاه که در کنارش بازی‌های باخته را پیروز شدیم و بازی‌های برده را جشن گرفتیم، تشکر کنم. 

می‌خواهم تشکر ویژه‌ای را به کوروا نورد اهدا کنم. درکنار عشق‌مان به این رنگ‌ها، نظر و ایده صادقانه و درستی به فوتبال داشتیم که فقط معطوف به شعارها و حرف‌ها نمی‌شود.

1898185

همیشه آگاهی کاملی از تفاوت اهمیت دادن به کسانی که صادقانه انتقاد و قضاوت می‌کنند و کسانی که پول می‌گیرند تا این کار را بکنند، داشتم. حتی اگر اشتباه می‌کردند. پوشیدن این رنگ‌ها و لباس، افتخار بسیار بزرگی برایم بود. این افتخار را داشتم که همیشه تمام وجودم را گذاشتم. 
سعی می‌کنم چندسال دیگر هم بازی کنم؛ این پیغام خداحافظی بود اما من همیشه یکی از شما خواهم ماند. ممنون از شما.»

دیدگاه‌ها