کد خبر : 1950849 | 24 تیر 1402 ساعت 15:15 | 6.7K بازدید | 3 دیدگاه

حریفان سرسختی دارم

بورسیه جهانی‌ام را با سه ورزشکار تقسیم می‌کنم

نایب قهرمان وزنه‌برداری جهان از تقسیم بورسیه فدراسیون جهانی با سه وزنه‌بردار دیگر خبر داد.

بورسیه جهانی‌ام را با سه ورزشکار تقسیم می‌کنم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، رضا دهدار درباره وضعیت تمرینی‌اش برای حضور در مسابقات جهانی وزنه‌برداری گفت: فعلاً در اردوی بابلسر هستیم و قرار است تا پنجم مردادماه در اینجا تمرینات فشرده را دنبال کنیم. خدا را شکر شرایط خوب است، در اردوی تیم ملی امکاناتی داریم که در شأن و شخصیت وزنه‌برداران است که تا به حال چنین امکاناتی در اردوی تیم ملی ندیده بودم. پس از اردوی بابلسر، به تهران برمی‌گردیم و در آنجا تمرینات را برای مسابقات جهانی پیگیری می‌کنیم. حضور در مسابقات جهانی اهمیت زیادی دارد و برای کسب سهمیه المپیک باید در این مسابقه شرکت کنم. بهترین‌های دنیا در مسابقات جهانی حضور دارند و کار سختی پیش رو داریم.

سه وزنه‌بردار دیگر بورسیه گرفتند

ملی‌پوش وزنه‌برداری ایران در مورد کسب بورسیه سه‌هزار دلاری اظهار داشت: خدا را شکر این بورسیه را به دست آوردم، اما نسبت به سایر وزنه‌بردارانی که موفق شدند بورسیه بگیرند، این رقمی که به من تعلق گرفته خیلی ناچیز است. فکر می‌کنم قرار است با دلار ۴۲ هزار تومانی این بورسیه به من تعلق بگیرد که چیزی حدود ۱۲۰ میلیون تومان می‌شود. خوشبختانه از ایران علی داوودی، الهام حسینی و رسول معتمدی توانستند بورسیه بگیرند که رقم آن‌ها بالاتر از من است.

بورسیه جهانی را با سه وزنه‌بردار دیگر تقسیم می‌کنم

نایب قهرمان جهان با بیان اینکه این بورسیه را با سه وزنه‌بردار دیگر تقسیم خواهد کرد، گفت: قصد دارم این بورسیه که به من تعلق می‌گیرد بین سه وزنه‌بردار دیگر که شانس کسب سهمیه المپیک را دارند تقسیم کنم تا آن‌ها هم انگیزه پیدا کنند. مصطفی جوادی، آیت شریفی و علیرضا یوسفی هم شانس کسب سهمیه المپیک دارند و به همین خاطر این بورسیه را با آن‌ها تقسیم می‌کنم. فکر می‌کنم با این شرایط تقریباً برای خودم ۲۰ میلیون باقی بماند که رقم زیادی نیست، ولی قصد دارم این انگیزه و دلخوشی را به سایر نفراتی که شانس کسب سهمیه دارند تقسیم کنم. این بورسیه در وهله اول به وزنه‌بردارانی که هیچ گونه سابقه دوپینگ ندارند و بر اساس رنکینگ به آن‌ها تعلق می‌گیرد. شرایط خیلی سختی است و من اصلاً فکر نمی‌کردم اسم من در رنکینگ دربیاید، اما خوشبختانه این اتفاق افتاد.

در جهانی حریفان سرسختی دارم

وی در مورد حضور در مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی گفت: همه تلاشم را به کار می‌گیرم که با قدرت در مسابقات جهانی حضور پیدا کنم. کار خیلی سختی پیش رو دارم، تمام حریفانم به دسته ۱۰۲ کیلوگرم آمدند. قهرمانان دسته ۹۶ کیلوگرم برای اینکه در المپیک شرکت کنند به دسته ۱۰۲ کیلوگرم آمدند و قهرمانان ۱۰۹ کیلوگرم هم در دسته ۱۰۲ کیلوگرم شرکت می‌کنند. بنابراین رقابت با قهرمانان ۱۰۲ کیلوگرم و همچنین وزنه‌بردارانی که به این وزن آمده‌اند خیلی سخت خواهد بود. من در یکی از سخت‌ترین وزن‌های المپیک باید با حریفانم رقابت کنم. همه تلاشم را می‌کنم و امیدوارم با دست پر از این مسابقات برگردم.

نایب قهرمان جهان همچنین تأکید کرد: بعد از مسابقات جهانی بازی‌های آسیایی هانگژو پیش رو است و همه تلاش من این است که برای این مسابقات هم انتخاب شوم تا بتوانم رؤیای حضور در بازی‌های آسیایی را همیشه داشتم به واقعیت تبدیل کنم.

دیدگاه‌ها