کد خبر : 1950872 | 24 تیر 1402 ساعت 17:00 | 74.4K بازدید | 26 دیدگاه

گزینه استقلال: برای صعود به المپیک آماده می‌شویم

مهاجم تیم امید می‌گوید که گلزنی برابر فلسطین، یکی از بهترین اتفاقات زندگی‌اش بوده است.

گزینه استقلال: برای صعود به المپیک آماده می‌شویم

به گزارش "ورزش سه"، آریا برزگر بازیکن تیم امید ایران در گفتگو با رسانه فدراسیون فوتبال گفت: پس از تورنمت غرب آسیا، اردوی ترکیه تشکیل شد. البته اردوی خود را به مدت دو، سه روز در تهران شروع کردیم و سه روز است در ترکیه هستیم. شرایط امکاناتی خوبی داریم و اردوی خوبی را سپری می‌کنیم. بچه‌ها کم کم از تیم‌هایشان به اردو اضافه می‌شوند.

او ادامه داد: روز گذشته اولین بازی دوستانه خود را برگزار کردیم که خیلی خوب بود. سعی کردیم دستورهای تاکتیکی کادر فنی را اجرا کرده و بچه‌ها آنچه مربیان می‌خواستند ملکه ذهن‌شان کرده‌اند. رفته رفته بهتر کار کردیم و امیدواریم تیم پیشرفت رو به جلویی داشته باشد. برای مسابقات انتخابی المپیک و صعود به این رقابت‌ها آماده می‌شویم.

مهاجم تیم ملی امید در مورد گلزنی خود در بازی با فلسطین گفت: در آن مسابقه کار گره خورده بود و یک بر صفر عقب بودیم. مشغول حذف از تورنمنت غرب آسیا بودیم و خیلی سخت بود که تیمی مثل فلسطین به این زودی در حال حذف کردن ما است. دومین بازی تیم در مرحله گروهی بود.

وی اظهار داشت: وقتی گل خوردیم، استرس بیشتر شد و می‌توانستیم از نگاه کادر فنی هم این استرس را ببینیم اما از بیرون به ما آرامش می‌دادند. خدا کمک کرد و بچه‌ها هم خواستند تا به مرحله بعدی صعود کنیم. آن توپ آمد و آن گل خوب و زیبا یکی از بهترین اتفاقات زندگی خودم بود که سبب شد به نیمه نهایی برویم.

دیدگاه‌ها