کد خبر : 1950886 | 24 تیر 1402 ساعت 19:20 | 88.6K بازدید | 119 دیدگاه

آقای خاص پیامک زد حق نداری این برگه را امضا کنی

آقای خطیر امروز با نکونام قرارداد امضا کن!

سیدحجت کریمی مدیرعامل پیشین استقلال در پاسخ به شبهات درباره خارج کردن اسناد باشگاه استقلال واکنش نشان می‌دهد.

آقای خطیر امروز با نکونام قرارداد امضا کن!

به گزارش "ورزش سه"، کریمی در پاسخ به خبرنگار ما درباره اینکه چرا قرارداد جواد نکونام در باشگاه موجود نیست، می‌گوید: اولا که اسم این قرارداد نیست. بین ما یک تفاهم نامه وجود دارد اما در روزی که من قصد امضای آن را به عنوان قرارداد داشتم، به من پیامک زدند که تو حق این کار را نداری و هیئت مدیره هم این اجازه را به تو نداده است.

گزارشگروقتی از کریمی سوال می‌کنیم که چه کسی این پیامک را به شما زد، می‌‌گوید: «بنویسید آقای خاص!». او در ادامه گفت: این مسئله قبل از آن بود که من تصمیم به استعفا بگیرم. به هر حال برگه‌ای که هیئت مدیره، مالی و حقوقی باشگاه آن را امضا نکرده‌اند، نمی‌تواند اسمش قرارداد باشد که امروز بخواهند از مفقود شدنش اعلام نارضایتی کنند.

گزارشگراو در ادامه می‌گوید: از همین جا به آقای خطیر می‌گویم اگر آن قرارداد در باشگاه موجود نیست، کامپیوتر را روشن کنید و از روی سیستم، پرینت مجددی از قرارداد گرفته و آن را امضا کنید. غیرممکن است که در جریان جزئیات این قرارداد نباشید. فکر می‌کنم این حرف‌ها برای آن است که شما نمی‌خواهید با نکونام قرارداد امضا کنید!

گزارشگرکریمی در ادامه صحبت‌هایش تأکید کرد که سه قراردادی که به او نسبت داده می‌شود، در دست او نیست اما کاملا قابل پیدا کردن است. او گفت: ایجنت‌های بازیکنان، نسخه‌ای از قراردادهای این بازیکنان را دارند. همانطور که گفتم، پیش قرارداد آقای نکونام و تفاهم‌نامه ما نیز در کامپیوتر باشگاه موجود است و می‌توانند آن را پرینت گرفته و قرارداد با ایشان را منعقد کنند. این مسئله کاری ندارد.

گزارشگراو در صحبت‌های پایانی‌اش می‌گوید: آقای خطیر دو روز قبل از اینکه تشریف بیاورند، قسم خوردند که هرگز به استقلال نخواهند آمد، چون بدهی این باشگاه زیاد است. حالا که آمده‌اند، دم از مشکلات مالی و... می‌زنند. در حالی که ایشان با اطلاع کامل، وارد این ماجرا شده بودند. تازه من بخشی از بدهی‌هایی که ایشان در مسئله استراماچونی به بار آورده اند را پرداخت کرده‌ام و حداقل باشگاه مشکلات کمتری نسبت به ماه‌های گذشته دارد. کاری که من کردم، پرداخت 400 میلیارد تومان پول در دوره حضورم در استقلال و در مورد مصارف مختلفی بود که باشگاه داشت.

دیدگاه‌ها