کد خبر : 1950890 | 24 تیر 1402 ساعت 22:28 | 376.7K بازدید | 260 دیدگاه

برد شیرین جلوی چشم ولاسکو؛

شاهکار و غرورانگیز: ایران در فینال قهرمانی جهان!

جوانان والیبال ایران دست به یک کار بزرگ زدند و با غلبه بر آرژانتین راهی فینال مسابقات قهرمانی جهان شدند.

شاهکار و غرورانگیز: ایران در فینال قهرمانی جهان!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال جوانان ایران امشب از ساعت 20:30 به مصاف آرژانتین خواهد رفت؛ حریفی که در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان با شکست مقابل همین تیم ایران شانس حضور در بین چهار تیم را از دست داد و فردا فرصتی مناسب برای انتقام دارد.

1898258

کادر فنی و بازیکنان ایران با آگاهی از این موضوع و با توجه به شناختی که از نوع بازی حریف دارند، از دو شب قبل برای شکست این تیم برنامه‌ریزی کردند و غلامرضا مومنی‌مقدم به همراه پیمان اکبری، مدیر فنی تیم تماشاگر بازی آرژانتین و برزیل شدند تا از نزدیک با شگردهای حریف خود آشنا شوند.

1898257

با توجه به پیروزی غیر منتظره آرژانتین مقابل برزیل، حالا تیم ملی جوانان ایران باید امشب مقابل آرژانتینی‌ها قرار بگیرد. جوانان والیبال ایران تا اینجا بدون شکست بوده‌اند و قصد دارند با غلبه بر آرژانتین راهی فینال رقابت‌ها شوند و در نهایت عنوان بزرگ قهرمانی جهان را کسب کنند.


بولت سرشاخهست چهارم: ایرانایران 25-20 آرژانتینآرژانتین- مجموعا 3-1 به سود ایران و صعود به فینال قهرمانی جهان 

تیم ملی والیبال ایران که خیلی روحیه گرفته بود از همان ابتدای ست چهارم برتری خود را به حریف دیکته کرد و توانست با آرژانتین فاصله امتیازی خوبی ایجاد کند و نهایتا با نتیجه 25-20 به پیروزی رسید. بردی که باعث شد شاگردان رضا مومنی مقدم به فینال رقابت‌های قهرمانی جهان صعود کنند و حریف ایتالیا در بازی نهایی شوند.


بولت سرشاخهست سوم:ایرانایران 25-21آرژانتینآرژانتین 

از ابتدای این ست هر دو تیم بسیار نزدیک به یکدیگر پیش رفتند. البته ایران نسبت به حریف خود یک برتری نسبی داشت و در امتیازات پایانی بازی توانست با سرویس‌های بسیار خوب و حساب شده دریافت حریف را مختل کند و نهایتاً با نتیجه 25-21 پیروز شود تا در ست شماری دو بر یک پیش بیفتد.


بولت سرشاخهست دوم:ایرانایران 25-21آرژانتینآرژانتین 

جوانان والیبال ایران از همان ابتدای ست دوم عملکرد بهتری از خود به نمایش گذاشتند و هرچه بازی جلو رفت فاصله را با آرژانتین بیشتر کردند. سرویس‌های فوق العاده خوب از نکات قابل توجه عملکرد ایران در ست دوم این مسابقه بود تا در نهایت با نتیجه 25-21 به پیروزی برسیم.


بولت سرشاخهست اول:ایرانایران 23-25آرژانتینآرژانتین

در این ست تیم ملی والیبال آرژانتین شروع بهتری داشت و چند امتیاز از ایران پیش افتاد اما شاگردان مومنی مقدم به بازی برگشتند و حتی از حریف خود فاصله گرفتند اما سرویس‌های بد و البته دریافت‌های نامناسب باعث شد که در نهایت آرژانتین با نتیجه 25 بر 23 به پیروزی دست پیدا کند.


بلغارستان در حالی از رسیدن به فینال بازماند که پیش از این سرمربی آنها بعد از شکست مقابل ایران پیش‌بینی کرده بود که همین دو تیم مسابقه پایانی را برگزار خواهند کرد.


1898262

*جلسه آنالیز آرژانتین در اردوی تیم ملی که صبح امروز برگزار شد.


*الساندرو آلبرتو بوولتنا بازیکن شماره هفت ایتالیا با کسب 28 پوئن در مسابقه با بلغارستان، عنوان امتیازآورترین بازیکن را به دست آورد تا برای تیم فینالیست خط و نشانی جدی کشیده باشد.


*تیم ملی والیبال ایتالیا دقایقی پیش موفق شد با شکست بلغارستان یک پای فینال مسابقات قهرمانی جهان لقب بگیرد.

دیدگاه‌ها