کد خبر : 1950892 | 24 تیر 1402 ساعت 19:50 | 89.4K بازدید | 21 دیدگاه

پیام امباپه به ستاره چلسی: حواسم بهت هست!

کریستوفر انکونکو، مهاجم فرانسوی چلسی، که امسال تابستان از لایپزیش به این تیم پیوست در اولین تمرین چلسی شرکت کرد و کیلیان امباپه از اولین کسانی بود که برای این هموطنش پیامی حمایتی نوشت.

پیام امباپه به ستاره چلسی: حواسم بهت هست!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی حدود سه هفته پیش با پرداخت 74 میلیون یورو به لایپزیش موفق شد کریستوفر انکونکو مهاجم فرانسوی این تیم را به خدمت بگیرد. انکونکو یکی از بزرگترین خریدهای تابستانی چلسی است و آبی‌های لندن برای فصل آینده از او انتظارهای زیادی دارند.

انکونکو بعد از امضای قرارداد با چلسی و مراسم معارفه‌اش به تعطیلات رفت و هواداران این تیم بی‌صبرانه منتظر بودند تا مهاجم جدیدشان را با پیراهن چلسی ببینند. اتفاقی که امروز افتاد و انکونکو برای اولین بار در تمرین چلسی شرکت کرد.

1898264

انکونکو در پایان این جلسه تمرینی پستی در اینستاگرام منتشر کرد و در کنار عکسی از خودش در این تمرین نوشت: "اولین تمرین با بچه‌ها". اما آنچه باعث شد این پست انکونکو بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد واکنش کیلیان امباپه به آن بود.

امباپه برای حمایت از این مهاجم هموطنش برای او نوشت: "بروم پاپ‌کورن بیاورم" (کنایه از اینکه انکونکو فصلی جذاب و تماشایی مثل یک فیلم سینمایی جذاب در پیش دارد و امباپه او را در چلسی دنبال خواهد کرد.)

1898265

کریستوفر انکونکو که فصل گذشته موفق شد با 16 گل مشترکا با نیکلاس فولکروگ آقای گل بوندس‌لیگا شود یکی از مورد توجه‌ترین مهاجم فوتبال فرانسه و اروپا است. او با اینکه فصل گذشته با چندین مورد مصدومیت روبرو شد توانست به آقای گلی لیگ آلمان دست پیدا کند.

دیدگاه‌ها