کد خبر : 1950895 | 24 تیر 1402 ساعت 20:33 | 92.3K بازدید | 30 دیدگاه

تصفیه بزرگ تابستانی: انریکه رحم نمی‌کند

یک نشریه فرانسوی می‌گوید لوئیس انریکه دوران کاری‌اش در پاریس را طوفانی آغاز کرده و فهرست 8 بازیکن که می‌خواهد هر چه سریع‌تر تیمش را ترک کنند در اختیار باشگاه گذاشته است.

تصفیه بزرگ تابستانی: انریکه رحم نمی‌کند

به گزارش "ورزش سه"، بعد از جدایی چند ستاره بزرگ از پاری سن ژرمن مثل لیونل مسی و سرخیو راموس و احتمال از دست دادن کیلیان امباپه، مشخص بود که پاریسی‌ها قصد دارند امسال تابستان دست به تغییراتی گسترده در ترکیب خود بزنند.

اما نشریه لوپاریزین در گزارشی اعلام کرد تغییراتی که در پیش خواهد بود بزرگتر از آن چیزی است که تصور می‌شد. بر اساس این گزارش لوئیس انریکه، سرمربی جدید پی‌اس‌جی، کارش را طوفانی آغاز کرده و درحالی که تنها چند روز از منصوب شدنش به عنوان سرمربی می‌گذرد فهرستی شامل 8 بازیکن در اختیار مدیران باشگاه قرار داده و خواهان جدایی هر چه سریع‌تر آنها شده است.

1898268

لوپاریزین می‌گوید هر هشت بازیکن کسانی هستند که فصل گذشته به صورت قرضی در تیمی دیگر بازی می‌کردند و لوئیس انریکه خواهان بازگشت آنها و حضورشان در تیمش نیست. نشریه فرانسوی فهرست خروجی مد نظر لوئیس انریکه را اینطور اعلام کرد: لئاندرو پاردس، کیلور ناواس، یولیان دراکسلر، کالین داگبا، جورجینیو واینالدوم، لایوین کورزاوا، عبدو دیالو و مائورو ایکاردی.

البته تغییرات گسترده پی‌اس‌جی در تابستان امسال تنها به خروجی‌ها منحصر نیست و این باشگاه در خرید بازیکن هم به شدت فعال بوده است. تا این لحظه مارکو آسنسیو، میلان اشکرینیار، مانوئل اوگارته، لوکاس هرناندز و لی کانگ‌این خریدهای این باشگاه بوده‌اند.

1898269

دیدگاه‌ها