کد خبر : 1950898 | 24 تیر 1402 ساعت 20:40 | 53.5K بازدید | 7 دیدگاه

بازگشت ستاره فراموش شده یونایتد: جانی در اولدترافورد

جانی اوانز، ستاره سابق یونایتد، که بین هواداران این تیم محبوبیت زیادی دارد بعد از هشت سال دوری امروز با پیراهن شیاطین سرخ تمرین کرد.

بازگشت ستاره فراموش شده یونایتد: جانی در اولدترافورد

به گزارش "ورزش سه"، جانی اوانز مدت‌ها بود که در اولدترافورد فراموش شده بود اما او محصول آکادمی شیاطین سرخ بوده و در دوران طلایی این تیم سه بار فاتح لیگ برتر شده بود.

هواداران قدیمی منچستریونایتد جانی را بسیار دوست دارند و خیلی از آنها او را از اسطوره‌های باشگاه‌شان می‌دانند. جانی اوانز اولین بار در سال 2007 پیراهن یونایتد را به تن کرد و در ادامه 198 بار برای این تیم به میدان رفت و در دوران سر الکس فرگوسن سه بار فاتح لیگ برتر شد.

1898272

جانی اوانز در سال 2016 شیاطین سرخ را ترک کرد و راهی وست برمویچ شد و سه سال بعد به لسترسیتی پیوست. اما در پایان فصل گذشته و سقوط لستر به چمپیونشیپ قرارداد او با آبی‌ها به پایان رسید و جانی در حال حاضر در 35سالگی بازیکن آزاد است.

امروز با اجازه اریک تن‌هاخ او بعد از سال‌ها به منچستریونایتد برگشت و در حالی که پیراهن قرمز رنگ تیم را به تن داشت در کنار بازیکنان فعلی این تیم تمرین کرد. یونایتدها از ستاره سابق تیم‌شان به گرمی استقبال کردند.

رسانه‌های انگلیسی می‌گویند حضور جانی اوانز به تمرین یونایتد به معنای پیوستن او به تیم اریک تن‌هاخ نیست و او به دلیل محبوبیتش اجازه حضور در تمرین را پیدا کرده است. جانی اوانز به دنبال تیم می‌گردد و فعلا قصد بازنشسته شدن ندارد.

دیدگاه‌ها