کد خبر : 1950908 | 25 تیر 1402 ساعت 02:30 | 25.6K بازدید | 9 دیدگاه

علی عدنان، اولین شاگرد خارجی ساکت الهامی

این اتفاق را درباره سرمربی لیگ برتری باور نمی‌کنید!

ساکت الهامی برای اولین بار در طول دوران سرمربیگری خود اقدام به جذب یک بازیکن خارجی کرد که اتفاق جالبی محسوب می‌شود.

این اتفاق را درباره سرمربی لیگ برتری باور نمی‌کنید!

به گزارش "ورزش سه"، یکی از خریدهای جذاب تیم‌های لیگ برتری را مس رفسنجان در نقل و انتقالات تابستانی انجام داد؛ جایی که علی عدنان ستاره سرشناس عراقی با سابقه بازی در تیم‌های اودینزه و آتالانتا در سری آ ایتالیا و همچنین روبین کازان روسیه با مسئولان باشگاه مس به توافق رسید و به ایران آمد تا در لیگ بیست و سوم حضور داشته باشد.

علی عدنان روز شنبه هم با حضور در تمرینات مس رفسنجان کارش را رسما زیر نظر کادرفنی شروع کرد. نکته قابل توجه درباره همکاری ساکت الهامی سرمربی موفق نارنجی‌پوشان و ستاره عراقی اما این است که این مربی برای اولین بار اقدام به جذب یک بازیکن خارجی برای تیمش کرده است.

1898290

الهامی جزو مربیانی است که همواره به بازیکنان ایرانی اعتقاد داشته و در تیم‌هایی که سرمربی بوده به جوان‌های بااستعداد داخل کشور هم اهمیت داده است. او حالا همین رویه را در مس هم اجرا می‌کند اما در کنار این مسئله برای اولین بار اقدام به جذب بازیکن خارجی کرده است.

ساکت الهامی در نساجی و هوادار هرگز بازیکن خارجی در اختیار نداشت و در تراکتور هم وقتی هدایت این تیم را برعهده گرفت که بازیکنان خارجی وقت، تبریز را ترک کرده بودند. به این ترتیب علی عدنان اولین بازیکن خارجی‌ای است که الهامی برای جذب او در دوران سرمربیگری خود اقدام کرده است.

الهامی در اولین روز حضور ستاره عراقی در تمرین مس استقبال گرمی از علی عدنان کرد و مشخص است که اعتقاد ویژه‌ای به او دارد. چپ‌پای باتجربه نارنجی‌پوشان حالا با انگیزه زیاد کارش را جلو می‌برد و بی‌شک حضور او یکی از جذابیت‌های لیگ بیست و سوم خواهد بود.

1898324

دیدگاه‌ها