کد خبر : 1950912 | 24 تیر 1402 ساعت 22:01 | 85K بازدید | 17 دیدگاه

جنجالی از منچستر: تمرین مشترک قرمز و آبی (عکس)

انتشار تصاویری که دو بازیکن از رقبای سنتی دو تیم شهر منچستر را در حال تمرین مشترک نشان می‌دهد جنجالی شده است.

جنجالی از منچستر: تمرین مشترک قرمز و آبی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مارکوس رشفورد، ستاره انگلیسی منچستریونایتد، تصاویری از تمرین‌های خود را منتشر کرد که هواداران منچستریونایتد و منچسترسیتی از آن راضی نیستند.

در این تصاویر رشفورد در حالی دیده می‌شود که به همراه فیل فودن، ستاره منچسترسیتی، در حال تمرین کردن است. با توجه به رقابت سنتی بین دو تیم قرمزپوش و آبی‌پوش شهر منچستر، تمرین مشترک دو ستاره از این دو تیم جنجالی است.

1898302

رشفورد و فودن اما در تیم ملی انگلیس هم‌بازی هستند و در اردوهای ملی رفاقتی نزدیک بین آنها شکل گرفته است. اردوی پیش‌فصل هر دو تیم یونایتد و سیتی به زودی آغاز می‌شود و فودن و رشفورد تصمیم گرفتند پیش از شروع اردوها در یک زمین فوتبال با هم تمرین کنند.

در ویدیویی که توسط مارکوس رشفورد در حساب توییترش منتشر شده صحنه‌ای دیده می‌شود که فیل فودن در نقش همیشگی‌اش به عنوان پاسور توپی را برای رشفورد آماده می‌کند تا این ستاره یونایتد با یک ضربه والی تماشایی آن را به تور دروازه بچسباند.

فودن به زودی به اردوی تیمش می‌پیوندد چرا که شاگردان پپ گواردیولا در روزهای آینده تور پیش‌فصل خود را آغاز کرده و هفته آینده در یک بازی دوستانه به مصاف تیم ژاپنی یوکوهاما مارینرز می‌روند.

1898299
1898300

رشفورد هم به زودی به تیمش منچستریونایتد ملحق شده و زیر نظر اریک تن‌هاخ به اردوی تابستانی می‌رود. شیاطین سرخ به زودی در دو بازی دوستانه با لیون و آرسنال دیدار خواهند کرد.

دیدگاه‌ها