کد خبر : 1950933 | 25 تیر 1402 ساعت 03:55 | 43K بازدید | 15 دیدگاه

تعطیلات غیرعادی: راز تغییر بزرگ ستاره بارسا

پدری، ستاره بارسلونا، با پشت سر گذاشتن یک دوره سخت در تعطیلات پیش فصل، با حداکثر آمادگی در تمرینات حضور یافت.

تعطیلات غیرعادی: راز تغییر بزرگ ستاره بارسا

به گزارش "ورزش سه"، پدری، ستاره ملی پوش بارسلونا، در حالی تمرینات پیش فصل را شروع کرده که فرم بدنی ورزیده‌اش بسیار قابل توجه است. او با اندام ورزیده و عضلاتی برجسته هیچ شباهتی به بازیکن دو فصل قبل که فرم بدنی بدنی نسبتا ضعیفی داشت، ندارد. او برای رسیدن به این شرایط قید تعطیلات پایان فصل را زد و دورانی متفاوت نسبت به سایر ستاره‌ها را پشت سر گذاشت.

به گزارش اسپورت اسپانیا، پدری 5 هفته مرخصی در جیب خود داشت اما ترجیح داد این مدت را به جای تفریح به ارتقای بدنی خود اختصاص دهد.

او یک کلبه با سالن و محیط ورزشی مجهز در جنوب تنریف اجاره کرد و در روزهایی که سایر ستاره مشغول لذت بردن از تعطیلات بودند، برای پیشرفت خود تلاش کرد و عرق ریخت.

1898331

تفریح پدری نیز در این مدت کاملا به فوتبال ربط داشت. او که خود اهل تنریف است در کنار دوستان سابقش زمان‌هایی را نیز به انجام بازی فوتبال اختصاص داد تا از هر لحاظ آمادگی خود را بالا ببرد.

جالب اینجاست که ستاره بارسلونا در طول تعطیلات فقط یک روز تمرین نداشت و دلیل آن حضور در جزایر قناری برای شرکت در یک پروژه تبلیغاتی بود.

البته پدری در این تعطیلات طاقت فرسا و غیرعادی تنها نبود و پدر، مادر، خواهر و برادرانش نیز کنار او حضور داشتند تا کمتر احساس خستگی و دلتنگی کند.

دیدگاه‌ها