کد خبر : 1950934 | 25 تیر 1402 ساعت 04:13 | 104.1K بازدید | 22 دیدگاه

مقصد عجیب بازیکنی که رئال را دوست داشت

چلسی در حال مذاکره با مارسی برای فروش پی‌یر امریک اوبامیانگ است.

مقصد عجیب بازیکنی که رئال را دوست داشت

به گزارش "ورزش سه"، پی‌یر امریک اوبامیانگ مذاکراتی را با چلسی برای خروج احتمالی در تابستان انجام داده و اسکای اسپورت گزارش می‌دهد که مارسی علاقه خاصی به خرید او دارد.

انتظار می‌رود که باشگاه فرانسوی برای جذب بازیکن گابنی پیشنهادی رسمی داشته باشد، اگرچه هنوز مشخص نیست، با توجه به اینکه اوبامیانگ تنها یک سال دیگر قرارداد دارد، انتقالش قرضی خواهد بود یا به صورت دائمی.

این مهاجم فصل گذشته 21 بازی در تمامی رقابت‌‌ها انجام داد اما تنها برای 11 بازی از ابتدا در ترکیب حضور داشت. او در هیچکدام از این مسابقات نتوانست به صورت 90 کامل بازی کند.

1898334

اوبامیانگ تنها سه گل برای چلسی به ثمر رسانده اما پیش از این در آرسنال، بارسلونا و بروسیا دورتموند یک بازیکن تاثیرگذار بود.

آبی‌ها در تابستان امسال در فروش بازیکن فعال بودند و به 11 بازیکن از جمله کای هاورتز و میسون مونت اجازه جدایی دادند. اوبامیانگ ممکن است نفر بعدی باشد. این بازیکن امیدوار است آینده خود را قبل از شروع فصل در ماه آگوست روشن کند.

1898335

این بازیکن که در دورتموند دوران درخشانی داشت بارها از علاقه‌اش به حضور در رئال صحبت کرده بود اما پس از انتقال به آرسنال سپس به بارسا رفت. لیگ فرانسه برای بازیکنی که پیش بینی می‌شد دوران درخشان‌تری را با جدایی از دورتموند سپری می‌کند، عجیب به نظر می‌رسد.

دیدگاه‌ها