کد خبر : 1950940 | 25 تیر 1402 ساعت 01:07 | 29.4K بازدید | 17 دیدگاه

از آناهایم آمریکا به منامه برای موفقیت تیم ملی جوانان

پوریا حسین‌خانزاده می‌گوید خستگی لیگ ملت‌ها در تنش مانده اما برای موفقیت تیم ملی جوانان نهایت تلاشش را کرده است.

از آناهایم آمریکا به منامه برای موفقیت تیم ملی جوانان

به گزارش "ورزش سه"،، مرحله نیمه‌نهایی بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 21 سال جهان برگزار شد و تیم ملی والیبال جوانان ایران در هفتمین بازی خود در رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان به مصاف آرژانتین رفت و  سه بر یک به پیروزی رسید تا فینالیست شود.

گزارشگرپوریا حسین‌خانزاده بازیکن تیم ملی والیبال جوانان ایران که امسال در لیگ ملت‌های بزرگسالان هم شرکت داشت و ستاره جوانان است، پس از این مسابقه بیان کرد: بازی خیلی خوبی بود. این دیدار برایمان حیثیتی بود و همه تلاشمان را کردیم که ببریم. در ست اول تیم ایران اشتباهاتی داشت و آرژانتین از آن استفاده کرد و توانست به پیروزی برسد.

گزارشگروی افزود: بازیکنان کمی در ست اول پایین بودند و من به همراه مربیان کمک کردیم تا روحیه بازیکنان را بالا ببریم. ابتدای ست دوم که مربیان تایم گرفتند، مومنی‌مقدم سرمربی تیم گفت «برای برد یک‌دل شوید». تلاش کردیم و توانستیم بازی را ببریم.

گزارشگردریافت‌کننده قدرتی تیم ملی والیبال جوانان ایران اضافه کرد: توقع زیادی از خودم نداشتم و از عملکردم راضی‌ام. حضور در مسابقات لیگ ملت‌ها و رفت‌وآمد از آمریکا به بحرین سخت بود و خستگی در بدنم ماند. بازیکنان برای رسیدن به این جایگاه خیلی کمک کردند و من هم به عنوان عضو کوچکی از تیم کمک کردم تا بازی را ببریم.

گزارشگراو در پایان در مورد فینال گفت: فردا برابر ایتالیا که تیمی تاکتیکی است، مسابقه سختی در پیش داریم. تیم ما ریکاوری خوبی انجام می‌دهد تا فردا بتوانیم دیدار فینال را ببریم و قهرمان شویم.

دیدگاه‌ها