کد خبر : 1950959 | 25 تیر 1402 ساعت 09:22 | 37.5K بازدید | 5 دیدگاه

تصمیم غیرمنتظره: ستاره یووه جانشین کاپیتان انگلیس

تاتنهام قصد دارد در صورت جدایی هری کین، ستاره انگلیسی این تیم، برای جذب دوشان ولاهوویچ اقدام کند.

تصمیم غیرمنتظره: ستاره یووه جانشین کاپیتان انگلیس

به گزارش "ورزش سه"، کین تصمیم گرفته به هر شکل ممکن در این تابستان از جمع بازیکنان تاتنهام جدا شود و به دوران حضور طولانی مدتش در این باشگاه خاتمه دهد. 

بایرن مونیخ مشتری جدی و پروپا قرص این بازیکن است که مذاکرات برای به خدمت گرفتن او را از چند هفته قبل آغاز کرده و امیدوار است که هرچه زودتر با مدیران تاتنهام به توافق برسد. 

هرچند دنیل لوی، مدیر تاتنهام، چند بار اعلام کرده که تصمیمی برای فروش این ستاره انگلیسی ندارد و پیشنهادهای هنگفت رسیده برای او را نیز رد کرده اما پایان یافتن قرارداد کین در تابستان سال آینده و احتمال جدایی او به صورت رایگان ممکن است که مدیران این باشگاه را برای فروشش مجاب کند. 

1898362

روزنامه انگلیسی دیلی میل خبر داده که این باشگاه لیگ برتری اولین قدم در مسیر پذیرش جدایی کین را برداشته و هدف اصلی برای جانشینی او را مشخص کرده است.

ولاهوویچ که ستاره مدنظر چلسی برای پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال است، حالا به گزینه جانشینی کین برای تاتنهام هم تبدیل شده است و آن‌ها قصد دارند مذاکراتی را برای جذب او آغاز کنند. 

یوونتوس پیش از این اعلام کرده بود که آماده است در صورت دریافت پیشنهادی بین 70 تا 80 میلیون یورو با جدایی این ستاره 23 ساله موافقت کند.

دیدگاه‌ها