کد خبر : 1950969 | 25 تیر 1402 ساعت 09:45 | 65.2K بازدید | 29 دیدگاه

وینیسیوس: زندگی این بازیکن دیگر مثل قبل نمی‌شود!

وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید، با انتشار پستی نسبت به اتفاقات رخ داده برای بنجامین مندی واکنش نشون داد.

وینیسیوس: زندگی این بازیکن دیگر مثل قبل نمی‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، بنجامین مندی دو سال قبل به اتهام تجاوز به چندین زن از سوی نیروهای پلیس انگلیس بازداشت شد و تحت محاکمه قرار گرفت. 

این بازیکن مدتی طولانی را پشت میله‌های زندان سپری کرد تا به اتهاماتش رسیدگی شود و در جلسات متعدد دادگاه شرکت کرد تا از خودش در برابر اتهامات وارده دفاع کند.

او چند روز قبل برای آخرین بار راهی دادگاه شد و قاضی حکم به تبرئه او از تمامی اتهامات وارد شده در طول این مدت داد تا بتواند بار دیگر بدون هیچ مشکل و مانعی آزادانه زندگی کند، هرچند این اتفاقات تاثیر بسیار بدی روی زندگی حرفه‌ای او داشت. 

1897923

بازیکنان بسیاری در طول این مدت نسبت به این حکم و اتفاقات رخ داده برای او واکنش نشان داد و وینیسیوس جونیور هم به جمع آنها پیوست. 

این ستاره برزیلی با انتشار متنی در صفحه توییترش نوشت: «من برای تمامی اتفاقاتی که برایت رخ داد متاسفم، بنجامین مندی. تو دو سال از زندگی حرفه‌ای خودت را از دست دادی اما این کمترین ضربه از این موقعیت است... آسیب روانی چه می‌شود؟ مطمئنا زندگی تو دیگر هرگز مانند قبل نخواهد شد. این فرهنگ نابود کردن حیثیت افراد بار دیگر قربانی دیگری گرفت. 

تا چه زمانی قرار است بدون داشتن حق اولیه دفاع از خودمان متهم و محاکمه شویم؟ اخبار اشتباه بدون هیچ بررسی دقیقی ساخته و پخش می‌شوند و شرایط بدتر شده است. قبول مسئولیت کمترین انتظار برای هر فرد حرفه‌ای است اما این روزها کار حرفه‌ای به استثنایی تبدیل شده است. هیچ محدودیتی برای گرفتن کلیک و جلب توجه وجود ندارد. سوال من این است که برای ترمیم این ضربه چه کاری انجام خواهد شد؟»

دیدگاه‌ها