کد خبر : 1950975 | 25 تیر 1402 ساعت 10:24 | 55.8K بازدید | 26 دیدگاه

گزینه عجیب: کاپیتانی برای ستاره خوش هیکل بارسا

پدری، ستاره بارسلونا، یکی از مدعیان قرار گرفتن در جمع چهار کاپیتان این تیم برای فصل جدید است.

گزینه عجیب: کاپیتانی برای ستاره خوش هیکل بارسا

به گزارش "ورزش سه"، پدری از زمان شروع تمرینات پیش فصل بارسلونا مورد توجه بسیاری از رسانه‌ها و هواداران این باشگاه قرار گرفته است. 

او در حالی به تمرینات پیش فصل بارسا برگشت که بسیار قدرتمندتر از قبل شده بود و هیکل عضلانی و متفاوتی که در طول تعطیلات به آن رسیده بود تحسین بسیاری را برایش به همراه داشت. 

این بازیکن در این مدت به صورت مستقل و جدای از برنامه تمرینی که کادر فنی بارسا در اختیارش گذاشته بود، مشغول تمرین بود و به نظر می‌رسد که جواب این تمرینات را هم به خوبی گرفت. 

1897189

تعهد و مسئولیت پذیری باورنکردنی این ستاره اسپانیایی که به خوبی در تغییرات فیزیکی او مشخص است، باعث شده که مدیران این باشگاه بیش از پیش روی او حساب کنند و شاید اتفاقات بسیار خوشایندی را برایش به همراه داشته باشد. 

گفته می‌شود که مدیران بارسلونا در حال بررسی شرایط هستند تا از او به عنوان یکی از چهار کاپیتان برتر این تیم در فصل 24-2023 نام ببرند. 

بسیاری از بازیکنان بارسا در رختکن بر این باور هستند که او ارزش رسیدن به چنین جایگاهی را دارد و باید به عنوان یکی از چهار کاپیتان این تیم انتخاب شود تا بتواند قدرت رهبری و مسئولیت پذیری‌اش را در زمین به بهترین شکل به نمایش بگذارد.

دیدگاه‌ها