کد خبر : 1950987 | 25 تیر 1402 ساعت 11:38 | 29.6K بازدید | 13 دیدگاه

قهرمانی به الشرطه رسید؛

قهرمان لیگ عراق وارد آسیا شد

الشرطه در فاصله یک هفته مانده به پایان فصل قهرمانی خود در سوپر لیگ عراق را جشن گرفت.

قهرمان لیگ عراق وارد آسیا شد

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های هفته سی و هفتم و ماقبل پایانی سوپر لیگ فوتبال عراق در حالی شنبه شب برگزار شد که تیم صدرنشین الشرطه از ساعت ۲۰:۱۵ در ورزشگاه میسان الاولمبی مقابل تیم رده دوازدهمی نفت میسان قرار گرفت که کسب پیروزی در این دیدار قهرمانی آن‌ها را قطعی می‌کرد.

الشرطه در نیمه اول با گل‌های امیر صباح و ادریسا نیانگ در دقایق ۳۷ و ۴۳ به پیروزی دست پیدا کرد تا روحیه بالایی برای نیمه دوم داشته باشد و در آستانه برتری مقابل نفت میسان و کسب قهرمانی در لیگ عراق قرار بگیرد.

عبدالمجید ابوبکر، بازیکن نیجر الشرطه توانست در دقیقه ۶۵ اختلاف را به سه گل افزایش دهد و دروازه نفت میسان را باز کند تا مسیر تیمش برای کسب پیروزی هموار شود و در نهایت به برتری پُر گل برسند.

1898424

تیم فوتبال الشرطه با کسب پیروزی ۳ بر صفر مقابل نفت میسان، قبل از انجام مسابقه نیروی هوایی(تیم دوم جدول) مقابل زاخو، قهرمانی خود در فصل ۲۳-۲۰۲۲ سوپر لیگ عراق را قطعی کرد.

الشرطه در حالی به قهرمانی در سوپر لیگ عراق رسید که در پایان هفته سی و هفتم، ۷۹ امتیازی شد و با ۴ امتیاز بیشتر نسبت به نیروی هوایی رده دومی، به جام قهرمانی دست پیدا کرد.

تیم فوتبال الشرطه عراق با کسب قهرمانی در این فصل به سید سوم فصل ۲۴-۲۰۲۳ لیگ قهرمانان آسیا رفت؛ جایی که در منطقه غرب تیم‌های الفصیلی اردن، استقلال تاجیکستان، آهال ترکمنستان و بمبئی سیتی هند حضور داشتند.

دیدگاه‌ها